فیلم / تغییر جنسیت مادر دارا حیایی (مونا بانکی پور) جنجال شد

فیلم / تغییر جنسیت مادر دارا حیایی (مونا بانکی پور) همسر سابق امین حیایی

فیلم / تغییر جنسیت مادر دارا حیایی (مونا بانکی پور) جنجال شد

ماجرای تغییر جنسیت مادر دارا حیایی مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی جنجال شد واکنش مونا بانکی پور به خبر ترنس بودن و تغییر جنسیت اش را در این صفحه ببینید.

ماجرای تغییر جنسیت مادر دارا حیایی

شایعات شبکه های اجتماعی همیشه مخاطبان خاص خود را دارد و برخی از کاربران شایعات و اخبار کذب را به سادگی باور میکنند بدون این که منبع خبر را جویا شوند .

حالا خبر تغییر جنسیت مونا بانکی پور مادر دارا حیایی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی را به همراه داشته است.

با توجه به اینکه تصاویر خانم بانکی پور با موهای کوتاه که در شبکه های اجتماعی تصاویرش منتشر می‌شود این شائبه را به وجود آورده که علاقه زیادی به تیپ مردانه داشته و تغییر جنسیت داده است این شایعه آنقدر مورد توجه قرار گرفت که ایشان نیز به آن واکنش نشان داد و در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشته و برای حواشی به وجود آمده توضیحاتی را ارائه داد.

خانم بانکی پور با گلایه از برخی از کاربران گفت گویا این افراد فقط تا سر کوچه مسافرت رفتند و خانم های شبیه من در هیچ جای دنیا به چشم ندیده اند من نه ترانس هستم و نه تغییر جنسیت داده ام و برای همه افرادی که ترنس هستند نیز احترام زیادی قائل هستم اما من خودم ترنس نیستم اینکه من چگونه لباس بپوشم و چه ظاهری دارم فکر می کنم به کسی ربطی نداشته باشد و اگر من اینها را توضیح دادم صرفاً برای این است که به راحتی همدیگر را قضاوت نکنید.

فیلم / تغییر جنسیت مادر دارا حیایی (مونا بانکی پور) جنجال شد

خانم مونا بانکی پور مادر دارا حیایی و همسر سابق امین حیایی می باشد او متولد ۱۳۵۵ در تهران بوده و بعد از به دنیا آمدن فرزندش در زمینه‌ی جدا شد و به آمریکا رفت.

جالب است بدانید مونا بانکی پور هم تجربه بازیگری داشته و در سریال خواب و بیدار، نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرده است. فرزانه داوری، مادر مونا، از هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *