فیلم / جشن تولد لاکچری دارا حیایی با حضور دوست دخترش و مادرش

فیلم / جشن تولد لاکچری دارا حیایی اینستا با حضور دوست دختر و مادرش

فیلم / جشن تولد لاکچری دارا حیایی با حضور دوست دخترش و مادرش

جشن تولد لاکچری دارا حیایی با حضور مادرش و قوامش در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته است دارا حیایی که با سریال از سرنوشت توانست شهرت بسیار زیادی را در بین مخاطبان تلویزیونی به دست آورد با نقش هاشم ماندگار شد یکی از دلایل ماندگاری این سریال ساخت فصل های دوم و سوم و چهارم آن می باشد که با توجه به گفته های کارگردان و تهیه‌کننده فصل پنجم و ششم و هفتم نیز در حال تولید است دارا حیایی پسر امین حیایی حاصل ازدواج این بازیگر با مونا بانکی پور میباشد دارا حیایی در دوران کودکی است بعد از جدایی پدر و مادر به همراه مادرش به خارج از کشور رفته و در آمریکا زندگی کرده است و بعد از رسیدن به سن بیست سالگی به ایران بازگشت و به کمک پدر از فرزند خرسه بازیگری شد این بازیگر در فیلم سینمایی شعله ور با پدرش هم بازی بود.

جشن تولد لاکچری دارا حیایی

روز گذشته جشن تولد دارا حیایی با حضور خانواده و تعدادی از بازیگران سرشناس برگزار شد که نکته عجیب پوشش متفاوت مونا بانکی پور مادر دارا حیایی میباشد که با چهره ای مردانه در این تولد ظاهر شده بود که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

دارا حیایی که با سریال از سرنوشت به شهرت بسیار زیادی دست یافت این روزها در حال بازی در چند فیلم و سریال تلویزیونی میباشد.

جالب است بدانید که این بازیگر در فیلم شعله ور همبازی پدرش امین حیایی شد و نشان داد همانند پدرش استعداد درخشانی در بازیگری دارد.

دارا حیایی در سریال از سرنوشت نقش هاشم را بر عهده داشت نقشی که سرکوی پرتاب او به سوی شهرت و محبوبیت داشت.

فیلم / جشن تولد لاکچری دارا حیایی با حضور دوست دخترش و مادرش

پدر و مادر دارا حیایی سالها پیش از یکدیگر جدا شدند و دارا سالها در آمریکا زندگی میکرده و بعد از رسیدن به 20 سالگی به ایران بازگشته است و در چند نمایش و فیلم و سریال بازی کرده است او مفق شد عملکرد درخشانی در عرصه تلویزیون داشته باشد.

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1372 در تهران، بازیگر است. او پسر امین حیایی بازیگر معروف ایران است.

دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد، دیپلمه ریاضی و فیزیک است تابحال دو بار ازدواج کرده و یک پسر دارد، او در کنار بازیگری خواننده و کافه دار نیز می باشد.

مادرش مونا بانکی پور متولد دهه 50 در تهران، بازیگر و کارگردان است. دانش آموخته کارگردانی می باشد و فعالیت خود را با بازیگری شروع کرد و با ازدواج با امین حیایی و طلاق با آن به حاشیه رفت و حالا مشغول کارگردانی شده است

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *