تقلب مسابقه برنده باش و توضیح محمدرضا گلزار درباره تقلب

تقلب مسابقه برنده باش و توضیحات تقلب محمدرضا گلزار

تقلب مسابقه برنده باش و توضیح محمدرضا گلزار درباره تقلب به همراه جزئیات آن را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

تقلب مسابقه برنده باش و توضیحات تقلب محمدرضا گلزار

فیلمی از ادعای تقلب در برنده باش مسابقه ای که از شبکه 3 سیما در ایام نوروز هرشب به روی آنتن میرود توسط یکی از تماشاگران حاضر در سالن این برنامه پخش شد .

هدف این مسابقه بالا بردن سطح اطلاع عمومی مردم و ترویج فرهنگ کتاب خوانی است .

این مسابقه علاوه بر فواید بسیار دچار حواشی بسیاری است که شرکت کنندگان بیان داشته اند که این مسابقه با قرار دادن جواب سوال های غلط سعی دارد در رأی گیری بهترین برنامه نمونه شود.

تقلب مسابقه برنده باش و توضیحات تقلب محمدرضا گلزار

ماجرای تقلب مسابقه برنده باش

در خصوص این حواشی فرد مهمان که در مسابقه حضور دارد در کلیپی که مربوط به قسمت 54 می باسد بیان داشته است که تقلب صورت گرفته است و می گوید شرکت کننده نفر سوم که خانمی بوده از مسابقه حذف شده اما وقتی برنامه به روی آنتن میرود این خانم تا مرحله دریافت 15میلیون جایزه پیش میرود .

همچنین ببینید:

در قسمت 54 یک سوال شک برانگیز موجب حذف این خانم شد  اما پس از پیگیری او دوباره به مسابقه برگشته است و از سوال نقطه امن اول شروع به پاسخگویی کرده است .

تقلب مسابقه برنده باش و توضیحات تقلب محمدرضا گلزار

توضیح محمدرضا گلزار درباره تقلب

عوامل این مسابقه بیان داشتند با توجه به سوال شبه انگیزی که مطرح شد که اشتباه را تیم سازنده برنامه متوجه شد و بعد از ضبط برنامه سریعا شرکت کننده را دوباره دعوت کرده و چون تماشا گران در هر قسمت عوض میشوند با تماشگران جدید ضبط شده است

این کار باعث شد حق کسی ضایعه نشود و این سوال و ماجرا اشتباه تیم سازنده برنامه بوده که رفع شد.

هنوز اخبار دستکاری این مسابقه در دسترس نیست در پاسخ به این شایعه مجری توانا برنده باش محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلوزیون بیان داشت که این ماجرا تقلب سبب کاهش شدید فالور های اینستاگرام ایشان شده است. و موجب خشم گلزار شده است.

به هر حال در حال حاضر این مسابقه پر بیننده ترین مسابقه تلویزیونی ایران بوده که علاقمندان بسیار زیادی را توانسته جذب کند.

تقلب مسابقه برنده باش و توضیح محمدرضا گلزار درباره تقلب

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *