توهین زشت همسر اول شهاب حسینی به همسر دوم شهاب حسینی

توهین زشت همسر اول شهاب حسینی به همسر دوم شهاب حسینی

توهین زشت همسر اول شهاب حسینی به همسر دوم شهاب حسینی

استوری توهین آمیز و زشت همسر اول شهاب حسینی به همسر دوم این بازیگر یعنی پریچهر قنبری که حواشی را به وجد اورده است.

استوری توهین آمیز و زشت همسر اول شهاب حسینی

پریچهر قنبری که چند سالیست از شهاب حسینی جدا شده است این روزها تنها زندگی میکند و در اینستاگرامش استوری را به اشتراک گذاشت که گویا طعنه و کنایه ای به همسر دوم شهاب حسینی زده است و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت .

توهین زشت همسر اول شهاب حسینی به همسر دوم شهاب حسینی

پریچهر و شهاب چند سال پیش از هم جدا شدند و آقای حسینی با یک خانم جوان که عکاس است ازدواج کرده است.

همچنین ببینید:

شهاب حسینی و پرچهر قنبری

شهاب حسینی و پریچهر قنبری دو فرزند به نام های محمد امین و امیرعلی دارند که محمدامین متولد سال ۸۲ و امیرعلی متولد سال ۹۰ است. شهاب حسینی یکی از سوپراستارهای ایرانی است که تاکنون توانسته جوایز زیاد داخلی و خارجی را از آن خود کند. شهاب حسینی در سال ۸۰ با بازی در فیلم رخساره وارد سینما شد. ولی در سال ۷۹ با بازی در سریال پس از باران بازیگری را آغاز کرد.

همچنین ببینید:

حسینی در سال 1379 با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت، وی در سال 1380 در سریال پلیس جوان و در سال 1382 در سریال تب سرد به ایفای نقش پرداخت. وی در سال 1385 در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود. سریال شهرزاد در سال 1393 اولین کار رسانه خانگی و دومین همکاری او با حسن فتحی است. او در این سریال با ترانه علیدوستی، پریناز ایزدیار و مصطفی زمانی همبازی شده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. نمیدونم چرا زندگی این بازیگرا اینقد اختلاف و پر از حاشیه خدا کمکشون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *