فیلم توهین سریال وارش به مردم رشت و گیلان (واژه بی غیرت به رشتی ها)

ماجرای فیلم توهین سریال وارش به گیلانی ها

ماجرای توهین سریال وارش به مردم رشت (واژه بی غیرت به رشتی ها) +فیلم و حواشی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال وارش در شبکه سوم سیما مدتی است که بر روی آنتن رفته که با حواشی متعددی روبرو شده است

فیلم توهین سریال وارش به گیلانی ها (واژه بی غیرت به مردم رشت و گیلان)

آقای احمد کاوری کارگردان این سریال تلویزیونی که برای جدیدترین سناریو خود به سراغ فرهنگ مردم شمال کشور رفته است که با حواشی روبرو گردیده است

داستان سریال وارش

این سریال درباره کاراکتری به نام یارمحمد با بازی آقای علیرضا کمالی بوده که به دلیل خشکسالی و قحطی که در کشور به وجود می آید تصمیم می گیرد به شمال ایران برود و در شهرهای شمالی به کار ماهیگیری بپردازد

زمانی که به رشت می آید شروع به ماهیگیری می کند اما نمی داند که ماهی گرفتن در این منطقه باید با اجازه یک گردنکش به نام تراب صورت بگیرد

ماجرای توهین سریال وارش به مردم رشت

اما یارمحمد تسلیم زورگویی‌های تراب نمی‌شود و در نهایت با وی به مبارزه می پردازد در بخشی از این سریال تراب به اهالی مردم رشت میگوید بی غیرت!

فیلم لحظه توهین تراب به بومی های گیلان

این واژه خشم مردم رشت را در پی داشته است و حتی نماینده مجلس مردم رشت به این سریال واکنش نشان داده و اعتراض خود را به صدا و سیما اعلام کرد و خواستار توقف پخش این سریال تلویزیونی شده است

همچنین برخی از کاربران شبکه های اجتماعی به این سریال واکنش منفی نشان داده‌اند

فیلم توهین سریال وارش به گیلانی ها (واژه بی غیرت به مردم رشت و گیلان)

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رسولی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار داشت: در سریال وارش به ساحت مردم گیلان که در همه دوران ها پشت نظام ایستاده اند و حتی در اتفاقات اخیر مردم این استان از صبورترین مردمان ایران بودند، توهین شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که شورای اسلامی رشت باید نسبت به این قضیه عکس العمل نشان دهد، افزود: سوژه های بسیاری برای ساخت سریال تلویزیونی از گیلان وجود دارد، چرا در مورد شهدای مدافع حرم استان، رشادت های گیلانی ها در هشت سال دفاع مقدس و حماسه های میرزاکوچک خان جنگلی سریال ساخته نمی شود.

بهراد ذاکری عضو دیگر شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی با بیان این که سریال وارش توهین به گیلانی ها است، بیان داشت: پخش این سریال باید متوقف شود.

وی خاطر نشان کرد: نوع نگاه به قومیت به ویژه صیادان زحمت کش و نوع سبک زندگی گیلانیان در این سریال خلاف واقعیت هاست ، شورای اسلامی رشت به صدا و سیما اعتراض خود را اعلام کند.

رئیس شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با اشاره به آغاز عملیات جمع آوری و هدایت فاضلاب مجتمع های مسکونی فومن شیمی، پارس شهاب، لاکان شهر، پارس خزر، آمارو، مصطفی خمینی و مسکن مهر به تصفیه خانه جنوبی رشت به طول ۵ / ۶ کیلومتر بیان داشت: این کار بزرگی است که با تصویب تبصره سه شرکت آب و فاضلاب گیلان مسئول انجام این کار شد.

اسماعیل حاجی پور با اشاره به پروژه G۵ به عنوان یکی دیگر از کارهای مهم در رشت خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه اتصال شرق به غرب رشت انجام می گیرد که بخشی از مشکلات ترافیکی در این کلانشهر مرتفع می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش عزل و نصب ها را وظیفه شهردار دانست و تصریح کرد: طبق قانون شهردار می تواند عزل و نصب داشته باشد اما به گونه ای نباشد که شهردار منطقه ای ، از تغییر مدیر یا معاونخود بی اطلاع باشد.

محمدحسن عاقل منش از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی گفت: باید اعتماد را به مردم این کلانشهر برگردانیم و در فرصت باقیمانده فعالیت شورای پنجم ، چند پروژه بزرگ را در این کلانشهر اجرا کنیم.

در نهایت آقای بهنام تشکر بازیگر نقش تراب توضیحی درباره این سکانس ارائه داد و در یک ویدیو اعلام کرد که تراب به اشتباه مردم را بی‌غیرت خطاب کرده است در حالی که بسیاری از کاراکترهای این مجموعه که رشتی هستند مثل گیلانه و وارش بسیار شجاع بوده و در مقابل ظلم ایستاده اند.

او از مردم درخواست کرد که تا ادامه قسمت های بعدی منتظر بمانند و زود قضاوت نکنند.

فیلم صحبت های بهنام تشکر به اعتراضات

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چطور به خودتون اجازه دادید که الفاظ توهین آمیز رو استفاده کنید ؛ لابد دو روز دیگه از الفاظ رکیک تری نسبت به شخص دیگری یا قومیت دیگری استفاده میکنید و میگید که دیالوگ بوده و فیلمه … نه آقا این خبرا نیست
    خیلی خوبه که یک سریال در مورد شما بنویسند و هر توهینی که کردید ( حتی نمیتونم اون کلمات رو بنویسم) رو در اون سریال به شما نسبت بدند و در ادامه ی داستان شما قهرمان بشید ؛ حاضری در مورد خودت این رو قبول کنی؟
    نیازی نیست بیای در فضای مجازی یک مشت حرف بی سروته بگی ؛ برو فکر کن در مورد شخص خودت یک همچین رفتاری رو قبول داری یا نه؟
    امان از وقتی که افرادی که اینکاره نیستند بیاند توی کار ؛ هم گند میزنن هم بلد نیستند گند خودشون رو جمع کنن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *