دانلود کامل تیتراژ پایانی سریال چشم بندی با صدای راغب با کیفیت با کیفیت 320 و 128

دانلود تیتراژ پایانی سریال چشم بندی با صدای راغب با کیفیت اصلی تیتراژ پایانی سرریال چشم بندی با کیفیت 320 و 128 را در ادامه ببینید.

دانلود کامل تیتراژ پایانی سریال چشم بندی با صدای راغب با کیفیت با کیفیت 320 و 128

دانلود تیتراژ پایانی سریال چشم بندی

سریال چشم بندی سریال طنزی که این شب ها از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته است و مورد توجه مردم قرار گرفته است به خصوص آهنگ تیتراژ پایانی آن که توسط راغب خواننده سرشناس پاپ خوانده شده مخاطبان این سریال علاقمندتر کرده است.

در این صفحه میتوانید لینک دانلود تیتراژ پایانی سریال چشم بندی را در ادامه مشاهده نمایید.

دانلود یا کیفیت 320

سریال چشمبندی به کارگردانی شاهد احمدلو در ژانر طنز برای شبکه سه سیما ساخته شده است.

در این سریال بازیگران مطرحی چون حمید لولایی، مرجان گلچین و بسیاری دیگر از بازیگران کمتر شناخته شده نیز به ایفای نقش پرداختند.

همچنین ببینید:

سریال چشبندی داستان کارخانه ای است که آتش گرفته و مردم درگیر این ماجرا هستند.

با توجه به پایان مسابقات جام جهانی و فوتبال، شبکه سه حالا قصد دارد با سریال امنیتی و کمدی از رقبای خود در تولید سریال پیشی بگیرد.

در این سریال بازیگرانی چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام‌دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و با حضور امید روحانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *