زمان و ساعت تکرار بازپخش سریال چشم بندی کی است و ساعت چند است

زمان و ساعت تکرار بازپخش سریال چشم بندی

زمان و ساعت تکرار بازپخش سریال چشم بندی ساعت های 2 بامداد، 9 صبح و 14 ظهر روز بعد است سریال تلویزیونی طنزی که در آن باز هم زوج هنری موفق حمد لولایی و مرجانه گلچین بازی میکنند و برای دقایقی مردم را در قابل تلویزیون مینشانند.

زمان و ساعت تکرار بازپخش سریال چشم بندی مشخص شد

این سریال طنز هر شب ساعت 20 از شبکه سوم سیما پخش میشود و استقبال گسترده ای از آن صورت گرفته است سریالی که داستان طنز دارد .

تهیه کننده این سریال میگوید به نظرم موضوع سریال بسیار جدید و متناسب با واقعیت های جامعه است چون از این دست موارد زیاد است و موضوع داستان برنامه برای افراد مختلف واقعی و ملموس است. در عین حال فرمت سریال واقعی است و یک زندگی کامل را روایت می کند. به نظر من روایت داستان در قالب کمدی جنایی برای مخاطب جذاب خواهد بود. ژانر کمدی پلیسی در دنیا بسیار جذاب است و رسیدن به فرم نهایی برای ما چالش برانگیز بود و فیلمنامه هم بازنگری زیادی داشت. در عین حال زمان زیادی طول کشید تا بازیگران به فرم مناسب نقش برسند، اما به نظرم در مجموع خوب پیش رفت.

همچنین ببینید:

سنایی تصریح می کند: این اثر با مشارکت بیمه مرکزی و صندوق خسارت های بدنی تهیه شده اما ژانر آن با کارهای قبلی متفاوت است و حتی نه. 13. برای فرهنگ سازی لازم در زمینه بیمه و کاهش قربانیان و تصادفات جاده ای تلاش شده است.

زمان و ساعت تکرار بازپخش سریال چشم بندی کی است و ساعت چند است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *