فیلم / ماجرای جدایی و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

فیلم / ماجرای جدایی و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

فیلم / ماجرای جدایی و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

ماجرای جدایی و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی بازیگران سرشناس سینما و علت طلاق رعنا آزادی ور از مهدی پاکدل را در این صفحه ببینید.

ماجرای جدایی و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی

خبری در صفحات اینستاگرامی منتشر شده مبنی بر طلاق و جدایی مهدی پاکدل از رعنا آزادی ور که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است تا به حال هیچ کدام از این بازیگران کدام واکنش نشان نداده اند .

کاربران فضای مجازی می گویند: رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی حضور پیدا کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد و این باعث شد شایعه اختلاف و جدایی این دو هنرمند بیشتر قوت پیدا کند.

این در حالی است که مهدی پاکدل قبلاً یک بار ازدواج ناموفق داشته و در سال ۱۳۸۹ زمانی که ۳۰ سال سن داشت با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد آنها که در فیلم سینمایی مصائب دوشیزه با یکدیگر همکار بودند این همکاری به ازدواج آنها خواهد شد اما بعد از گذشت ۶ سال آنها در سکوت خبری جدا شدند .

آقای مهدی پاکدل بعد از گذشته چهار سال با رعنا آزادی و از بازیگران سرشناس کشورمان ازدواج کرد حالا گفته می شود که بعد از دوسال از دیگر جدا شده اند .

خانم رعنا آزادی ور بازیگر شناخته شده کشورمان در سال ۱۳۶۲ متولد شده است و با فیلم سینمایی مارمولک اولین گام خود را در سینما برداشت و به شهرت فراوانی دست یافته است با فیلم‌های پارک وی و درباره الی و خانه دختر فعالیت های سینمای خود را ادامه داد.

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 10 تیر 1359 در اصفهان و خانواده ای هنرمند متولد شد. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران است و بعد از ورود به عرصا بازیگری، در زمینه عکاسی و مدلینگ نیز فعالیت می کند.

مهدی پاکدل دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد. حسین برادر ارشد او نویسنده، بازیگر، مجری و کارگردان است و مسعود عکاس و برنامه ساز می باشد. عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل نیز از بازیگران مطرح کشورمان است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *