جشن مرخص شدن حسام نواب‌ صفوی از آی‌ سی‌ یو

جشن مرخص شدن حسام نواب‌ صفوی از آی‌ سی‌ یو (icu)

کلیپ جشن مرخص شدن حسام نواب‌ صفوی از آی‌ سی‌ یو (icu) را به همراه جنجال و واکنش ها در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حسام نواب صفوی که چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا راهی بیمارستان شده بود این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است او به دلیل وخامت حالش به آی سی یو رفته بود اما بعد از مدتی توانسته با تلاش پزشکان وضعیت اش بهتر شود.

جشن مرخص شدن حسام نواب‌ صفوی از آی‌ سی‌ یو

از زمانی که این هنرمند در بیمارستان بود جنجالی در فضای مجازی به راه افتاده بود چرا که هر سری کلیپ هایی از وضعیت او منتشر میشد که پرستاران به صف شده و در حال کمکرسانی به او بودند در حالی در بسیاری از بیمارستان گفته شده تخت خالی وجود ندارد و یا بیمارستانها با کمبود پرستار مواجه هستند.

کلیپ جشن مرخص شدن حسام نواب‌ صفوی از آی‌ سی‌ یو

حالا کلیپی دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده که انتقادات از این هنرمند را بیشتر کرده است.

در این کلیپ حسام نواب صفوی از آی سی یو خارج شده و پرستاران برایش جشن گرفته اند!!

این کلیپ به شدت در رسانه ها بازتاب داشته و از پرستاران و حسام نواب صفوی انتقاد کرده اند.

حسام نواب صفوی متولد 22 شهریور 1353 در تهران، بازیگر استفارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه هنر و لیسانس حقوق و جزا از دانشگاه تهران می باشد و دوره دیده موسیقی و بازیگری در آمریکا است.

نام کامل اش سید حسام الدین نواب صفوی می باشد. در محله میرداماد تهران متولد شده و پدرش قاضی دادگستری بوده که بعد از بازنشستگی مشغول وکالت و ترجمه بود که سال 1388 دار فانی را وداع گفت. سه برادر بنام های هومن، حسین و حسن دارد که دو نفر آنها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می کند و عمویش اسماعیل نواب صفا نیز ترانه سرا می باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *