جلال دپ بدل ایرانی جانی دپ بازیگر شد (عجب شانسی داره)

جلال دپ بدل ایرانی جانی دپ بازیگر شد (عجب شانسی داره)

جلال دپ بدل ایرانی جانی دپ بازیگر شد امین ثالث معروف به بدل ایرانی جانی دپ این روزها نامش در رسانه های دنیا به چشم می‌خورد و بسیاری از خبرگزاری های خارجی و معتبر تصاویر او را منتشر کردند.

جلال دپ بدل ایرانی جانی دپ بازیگر شد (عجب شانسی داره)

جلال دپ بدل ایرانی جانی دپ کیست

اتفاقی که هیچگاه فکرش را هم نمی کرد به این سرعت به شهرت برسد سینه زدن او در یک دسته عزاداری و ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شد زمینه شهرت او را فراهم کرد.

امین ثالث متولد ۱۳۷۲ است و اهل تبریز بوده و در رسانه ها با نام جلال شناخته می شود شباهت بسیار زیاد او با بازیگر سرشناس هالیوودی این شخص را در بین رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی به شهرت رسانده است به گونه ای که بسیاری از رسانه های خارجی نیز به این موضوع پرداخته و درباره او مقاله هایی را چاپ کرده اند .

حالا گفته می شود که او پیشنهاداتی از برخی از کارگردان ها برای بازی در چند فیلم سینمایی دریافت کرده است البته امین ثالث می گوید که من سواد بازیگری ندارم ولی بدم نمی آید که در عرصه بازیگری گام بردارم و اگر پایش برسد به کلاس های بازیگری می روک و تخصص لازم را برای حضور در بازیگری کسب خواهم کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی امین ثالث جانی دپ ایرانی
جانی دپ در عزاداری امام حسین همه را سورپرایز کرد
کار کثیف امبر هرد و کارا دلوین در آسانسور خانه جانی دپ

البته جانی دپ ایرانی مدعی است که برای دیده شدن به عزاداری نرفته است و فیلم را هم دوستان او نگرفته اند. او به یک سایت داخلی گفته که امسال نتوانسته اند موکب برپا کنند، به همین دلیل برای عزاداری به سر کوچه شان رفته بود که ویدیو و تصاویری از او در این مراسم ضبط و منتشر شد.

جلال دپ بدل ایرانی جانی دپ بازیگر شد (عجب شانسی داره)

جانی دپ ایرانی، نام کامل اش را امین محمودپور ثالث اعلام کرده است. اما گفته که دوستان و نزدیکان اش او را امین ثالث صدا می‌زنند. بدل ستاره هالیوود گفته که متولد تبریز است و اکنون ۲۹ سال سن دارد.

در مورد شغل اش هم امین ثالث گفته که دانشجوی انصرافی پزشکی است و در حال حاضر مشغول فعالیت در بازار‌های مالی است. اما تا پیش از این به مشاوره دادن کنکور مشغول بوده است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *