فیلم کامل کار کثیف امبر هرد و کارا دلوین در آسانسور خانه جانی دپ

فیلم کامل کار کثیف امبر هرد و کارا دلوین در آسانسور خانه جانی دپ

فیلم کامل کار کثیف امبر هرد و کارا دلوین در آسانسور خانه جانی دپ و ماجرای خیانت امبر هرد به جانی دپ و همچنس گرایی امبر هرد در آسانسور را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل کار کثیف امبر هرد و کارا دلوین در آسانسور خانه جانی دپ

فیلم کامل کار کثیف امبر هرد و کارا دلوین

ویدیویی از امبر هرد و کارا دلوین در آسانسور خانه جانی دپ در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشته است.

امبر هرد به همراه رفیق صمیمی اش کارا دلوین در آسانسور اقدام به رفتار های جنسی با یکدیگر کردند که نشان میدهد این دو بازیگر همجنسگرا هستند .

این موضوع را بارها جانی دپ در دادگاه بیان کرده بود و مدعی بود امبر هرد به او دروغ گفته است و بارها به جانی دپ خیانت کرده است با اینکه دادگاه امبر هرد را محکوم کرده و جانی در توانست ادعای خشونت او را ثابت کند اما امبرهرد همچنان به کارهای وقیحانه خود ادامه می دهد.

دوربین‌های مداربسته داخل آسانسور نشان می‌داد که امبر هرد با دوست پسران خود در حال رابطه جنسی بوده و به خانه او رفت و آمد داشتند و این مسئله را جانی دپ بارها به دادگاه توضیح داده بود در حال حاضر امبر به عنوان یک بازیگر منفور در سینمای هالیوود شناخته می‌شود که هر روز اتفاقات جنجالی و ویدیو های غیر اخلاقی در فضای مجازی و رسانه منتشر میشود.

✅ همچنین ببینید فیلم لحظه پیشنهاد ازدواج به امبر هرد از طرف مرد عربستانی

هیات منصفه در این محاکمه شش هفته‌ای به هرد دستور داد که به دلیل بدنام کردن دپ به دلیل نگارش مطلبی در سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست مبلغ ۱۰.۳۵ میلیون دلار غرامت بپردازد. مبلغ اصلی غرامت ۱۵ میلیون دلار بود اما به‌دلیل محدودیت‌های ایالتی درباره خسارت‌های تنبیهی این مبلغ کاهش پیدا کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، قاضی پنی آزکارت هفته‌ها قبل از شروع دادگاه تصمیم گرفت اجازه دهد دوربین‌ها در دادگاه ایالتی روشن باشند زیرا ترس این وجود داشت که خبرنگاران زیادی برای این پرونده پر مخاطب حاضر شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. ارغوان تتلیتی

    متنفرم از امبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *