جنجالهای مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی مسابقه بازی استقلال و تراکتور سازی

جنجالهای مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی پنجمین تیم پرطرفدار دنیا

جنجال های مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی مسابقه بازی استقلال و تراکتور سازی و ماجرای اعلام کردن تراکتور به عنوان پنجمین تیم پرطرفدار جهان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای مجتبی ساعی یکی از گزارشگران فوتبال بوده که در صدا و سیمای تبریز که معروف به سهند است به فعالیت می پردازد

جنجال های مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی مسابقه بازی استقلال و تراکتور سازی

جنجال های مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی

ایشان همیشه در گزارش های فوتبالی که انجام می دهد و بیشتر آنها بازی‌های تراکتورسازی تبریز است اظهارنظرهای جنجالی کرده که موجب انتقاد های فراوانی از سوی سایر هواداران تیم‌های مختلف شده است

و او را متهم به حمایت متعصبانه از تیم شهر خود می‌کنند

مجتبی ساعی تا به حال در گزارش‌های خود  با جنجال های فراوانی روبرو شده که مهمترین آنها مسابقه استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر کشورمان بود که در روز جمعه دهم آبان ماه ۱۳۹۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و این مسابقه را تیم استقلال تهران با نتیجه ۴ بر ۲ به سود خود به پایان رساند.

جنجال اعلام تیم تراکتور به عنوان پنجمین تیم پرطرفدار جهان

اما در حالی که تیم تراکتورسازی تبریز با یک گل از تیم استقلال تهران پیش افتاده بود گزارشگر این مسابقه آقای مجتبی ساعی گفت که پنجمین تیم پرطرفدار جهان 1 و دومین تیم پرطرفدار ایران 0

فیلم لحظه اعلام پنجمین تیم دنیا

این گفته او باعث خشم هواداران دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر شد که مهمترین آنها استقلال و پرسپولیس بودند

جنجال های مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی مسابقه بازی استقلال و تراکتور سازی

جنجال های مجتبی ساعی

البته منبع این گفته آقای مجتبی ساعی یک سایت رسمی خارجی بود که میانگین هواداران یک تیم را در ورزشگاه به عنوان معیار قرار داده بود.

یکی دیگر از حواشی که پیرامون او به وجود آمده بود به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد که مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار شده بود و هواداران تراکتورسازی علیه بازیکنان تیم پرسپولیس شعار سرمیداند و فحاشی می کردند و به طرف آنها بطری پرتاب کرده و قصد صدمه زدن به بازیکنان پرسپولیس را داشتند.

جنجالهای مجتبی ساعی

اما این گزارشگر با صحبت های اغراق آمیز تلاش می کرد که بگوید ورزشگاه بسیار عالی بوده و هواداران تبریزی میزبانی بسیار خوبی را انجام داده اند و بسیار خوب مهمان نوازی کردند

این باعث شد که بسیاری از هواداران باشگاه پرسپولیس از او شاکی شده و از وی انتقادات فراوانی به عمل آوردند که در یک رسانه ملی چرا باید یک گزارشگر اینقدر متعصبانه از یک تیم حمایت کند و گزارش خود را انجام بدهد.

مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی تراکتور سازی پنجمین تیم پرطرفدار دنیا +سوتی

بیوگرافی مجتبی ساعی

مجتبی ساعی گزارشگر فوتبال در ۲۷ تیرماه سال ۱۳۶۸ در تبریز به دنیا آمده و فرزند اول خانواده هست و یک برادر دارد و فارغ التحصیل مهندسی رشته‌ی مهندسی صنایع می باشد.

او اولین گزارش خود را در یک بازی فوتبال در دی ماه سال ۸۷ در شبکه جام جم انجام داد که غیرزنده بازی تراکتورسازی و پیام مخابرات شیراز را انجام بود.

جنجال های مجتبی ساعی گزارشگر تبریزی پنجمین تیم پرطرفدار دنیا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *