حال نرگس محمدی بازیگر وخیم شد خبر جدید از کما رفتن نرگس محمدی +عکس

حال نرگس محمدی بازیگر در بیمارستان وخیم شد خبر جدید از کما رفتن +عکس

حال نرگس محمدی بازیگر وخیم شد خبر جدید از کما رفتن نرگس محمدی با عکس وجزئیات را در این صفحه ببینید.

حال نرگس محمدی بازیگر وخیم شد خبر جدید از کما رفتن نرگس محمدی +عکس

حال نرگس محمدی بازیگر وخیم شد

خبر به کما رفتن نرگس محمدی بازیگر سرشناس کشورمان این روزها در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است برخی از پیج های اینستاگرامی نوشتند که نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان به کما رفته است این در حالی که این خبر صحت ندارد و نرگس محمدی خبرنگار تشابه اسمی با بازیگر سینما دارد در بیمارستان بستری شده است .

نرگس محمدی روزنامه نگار که چند سال در زندان به سر می‌برد از نظر جسمانی وضعیت بسیار بدی داشته و در حال حاضر در بیمارستان بستری می باشد چندی پیش نیز حکم اعدام او در فضای مجازی پیچیده بود که در نهایت مشخص شد حکم اعدام او کنسل شده است محمدی خبرنگار به دلیل فعالیت‌های سیاسی و مصاحبه با رسانه‌های معاند و ضد انقلاب بارها دستگیر و روانه زندان شده و به دلیل تشابه اسمی با نرگس محمدی بازیگر سینما همیشه برای این بازیگر حواشی به وجود آورده است.

در حال حاضر نرگس محمدی بازیگر کشورمان در صحت سلامتی کامل به سر برده و هیچ گونه مشکل جسمانی ندارد.

دو سال پیش بود که شهاب الدین طباطبایی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان در این رابطه گفت: در این نامه ضمن تأکید بر احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی زندانیان مطابق قانون و مبانی دین مبین اسلام، خواستار ورود رئیس محترم قوه قضائیه به پرونده و پیگیری مطالب مطرح‌شده توسط سرکار خانم نرگس محمدی شده و این اقدام را در حفظ سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی نسبت به قوه قضائیه موثر دانسته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. خائنین باید اعدام شوند بدون هیچگونه اغماضی

    • ابی پارسی

      افسوس و آه از ایران زمین که به روزی افتاده که آدمی مث تو توش متولد شده و نفس میکشه.. یه پوپولیست مجنون خونخوار

  2. طاهری اندانی

    تشابه اسمی درست ولی تصویر چی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *