حمید هیراد: به من گفتند یک ماه بیشتر زنده نیستی +فیلم سرطان خون حمید هیراد

حمید هیراد: به من گفتند یک ماه بیشتر زنده نیستی +فیلم سرطان خون حمید هیراد

حمید هیراد: به من گفتند یک ماه بیشتر زنده نیستی! خواننده پاپ کشورمان در گفتگویی با محمد علیزاده در شبکه تهران داشت گفت که دکترها به من گفته اند که یک ماه بیشتر زنده نیستی و من فقط به عشق مردم زنده مانده ام و میخوانم.

حمید هیراد: به من گفتند یک ماه بیشتر زنده نیستی!

این خوانده محبوب کشورمان میگوید که آهنگ شوخیه مگه را که میخواستم بخوانم بر روی تخت بیمارستان بودم و مدام گریه میکردم.

او در این برنامه ادامه و گفت من هیچوقت به نگفتم چرا من! چرا من باید سرطان بگیرم چرا که معتقدم هرچه از دوست رسد نیکویست و به قول یک دانشمندی که میگفت چرا در روزهای خوشی و خوب به خدا نمیگوییم خدایا چرا من؟ ولی در زمان های بد میگوییم خدایا چرا من!

محمد علیزاده دیگر خواننده پاپ کشورمان که در حال مصاحبه حمید هیراد بود از او پرسید چرا این خبر را همان روزهایی که فهمیدی بیمار شدی اعلام نکردی؟

او گفت به این خاطر که من اصلا دوست نداشته ام خبر بدی را به مردم بدهم و به همین دلیل تلاش کردم با عشق برای مردم بخوانم و تا آخری نفسم این کار را خواهم کرد.

فیلم مصاحبه را در زیر ببینید.

دانلود این ویدئو

حمید هیراد: به من گفتند یک ماه بیشتر زنده نیستی +فیلم سرطان خون حمید هیراد

لازم به است که حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد ، متولد 1 بهمن 1370 در روستای ملک میان چابکسر گیلان خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است. هیراد در حالت کلی نامی پسرانه با ریشه فارسی بوده و به معنی خوش خنده و خوش رو و کسی است که چهره ای خوشحال و شاد دارد.

حمید هیراد از سن 6 سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در سن 15 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن نیز به ترانه سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه حرفه ای با گروهی موسوم به داروگ فعالیت هنری خود را ادامه داد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *