خالکوبی سحر قریشی دائمی است؟ ماجرای تاتو و تتو سحر قریشی

تصاویری از سحر قریشی با تتوی روی صورتش در فضای مجازی منتشر شده بود که باعث تعجب علاقه مندان به سینما شد.

بازیگری که سالهای زیادی در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته و این روزها از کار حرفه‌ای خود فاصله گرفته است.

خالکوبی سحر قریشی دائمی است؟ ماجرای تاتو و تتو سحر قریشی

خالکوبی سحر قریشی دائمی

تصویر تتوی روی صورت سحر قریشی باعث شد که برخی از کاربران کنجکاو شوند که بدانند آیا این تتو دائمی است یا خیر که با توجه به تصاویر جدید سحر قریشی مشخص شد که روی صورت او موقتی بوده است چرا که در تصاویر جدید این بازیگر دیگر خبری از تتو نیست و گویا فقط در زمانی که امیر تتلو وارد رابطه شده بود این تاتو بر روی صورتش نقش بسته بود.

خانم قریشی از بازیگران معروف کشورمان می باشد با فیلم سینمایی لج و لجبازی وارد دنیای بازیگری شد در سال ۱۳۸۸ اولین کار خود را به صورت حرفه‌ای شروع کرد.

خالکوبی سحر قریشی دائمی است؟ ماجرای تاتو و تتو سحر قریشی

حواشی

مهمترین جنجالی که برای سحر قریشی به وجود آمد مربوط به سال ۱۳۹۸ بود که تصاویری از او به همراه مهدی طارمی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و مشخص شد که این بازیگر با فوتبالیست تیم ملی ایران رابطه دارد.

در سال ۱۴۰۰ بعد از بازی در سریال نیسان آبی با امیر تتلو بازداشت شد و تصاویر و ویدیوی آنها در شبکه های اجتماعی جنجال زیادی را به راه انداخت.

فیلم تتو (تاتو) زشت مستهجن روی دست سحر قریشی خالکوبی

سحر قریشی متولد تهران است اما مدتی شایعاتی به نقل از شهره قمر با لحنی نامناسب در شبکه‌های اجتماعی اصالت او را افغان معرفی کرد که هرگز تایید نشد، پیش از این هم چنین رفتار نامتعارفی از شهره قمر در قبال سایر بازیگران دیده شده است. در بعضی دیگر از سایت‌های نه چندان معتبر نیز اصالت سحر قریشی ترک خوانده شده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا