خانم هایده خواننده با چادر را ببینید (عکس لو رفته)

خانم هایده خواننده با چادر را ببینید (عکس لو رفته)

خانم هایده خواننده قدیمی را شاید کمتر کسی با چادر محجبه دیده باشند خواننده ای که قبل ازدواج فعالیت داشت و در سن 47 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

هايده در 7 شهريور 1357 مانند بسياري از هنرمندان ديگر ایران را به قصد لندن ترک کرد و پس از مدتي به آمريکا رفت و کارخويش را در آنجا ادامه داد.تا اينکه در سي دي سال 1368 با اينکه هنوز بيش از 47 سال نداشت.در آمريکا بر اثر سکته قلبي دارفانی را وداع گقت پيکر هايده درآمريکا به خاک سپرده شد.

خانم هایده خواننده با چادر را ببینید (عکس لو رفته)

هایده و مهستی در زمان نوجوانی به کلاس‌ های موسیقی اکبر گلپایگانی رفته و در سال ،1342 زمانی که مهستی تنها 17 سال داشت به پرویز یاحقی معرفی گردید. پس از مدتی آموزش، مهستی توانست زودتر از خواهرش به صورت حرفه‌ ای ‌تر موسیقی و فعالیت خوانندگی را دنبال نماید.

هايده، اگرچه در سالهاي پيش از انقلاب همچنان روي صحنه ماند ولي بيشترين زمان و توان خود را در خدمت “بازار” قرار داد که بيشتر به سود و زيان مي انديشد تا به ارزشها. تجويدي که زماني به شکوه گفته بود که هر صدائي را که کشف مي کند و مي پروراند، بعدها بهره اش را به کاباره مي برد. در عين حال گناه اين انحراف را پيش از آن که بر گردن خواننده ها بگذارد، از چشم جامعه مي بيند:

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *