داستان سریال اهل جهنم (کره ای) + موضوع و تصاویر

داستان سریال عازم جهنم (اهل جهنم) + موضوع و پشت صحنه

تاریخ انتشار 4 آذر 1400 – Study time 3 minutes

داستان سریال کره ای اهل جهنم + موضوع و تصاویر این سریال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

داستان سریال اهل جهنم (کره ای) + موضوع و تصاویر

داستان سریال کره ای اهل جهنم

سریال فانتزی کره اهل جهن درباره موجودی فراطبیعی شبیه به فرشته را به تصویر می کشد که زمان مرگ یک فرد را پیشگویی می کند. و در روز موعود ، سه دیو یا مجری از جهنم می آیند و روح فرد را می گیرند. در میان چنین هرج و مرج بی معنی، یک سازمان مذهبی داوطلبانه، “حقیقت جدید”، جهنم را تفسیر می کند و آن را عذاب الهی می نامد. آنها ترس را به مردم تحمیل می کنند تا برنامه خود را برای ایجاد یک جامعه صالح تبلیغ کنند. رئیس و بنیانگذار آن، جونگ جینسو، ادعا می کند که این اعمال ماوراء طبیعی روش خداوند برای مجازات گناهکاران است. اما مانند همه رهبران فرقه، حتی رئیس یونگ نیز اسرار خود را دارد.

“Hellbound” در یک نسخه واقعیت جایگزین از زمین رخ می دهد، که در آن موجودات ماوراء طبیعی به طور ناگهانی تحقق می یابند تا پیشگویی ها را ارائه دهند و انسان ها را به جهنم بکشند.

داستان سریال اهل جهنم

داستان سریال اهل جهنم (کره ای) + موضوع و تصاویر

در حالی که قسمت‌های 1-3 بر جین کیونگ هون، کارآگاهی که در حال بررسی اتفاقات است، و جئونگ جین سو، رئیس New Truth تمرکز دارد، قسمت‌های 4 تا 6 5 سال بعد اتفاق می‌افتد  .

در قسمت اول

سه شیطان در یک کافی شاپ در نزدیکی ایستگاه Hapjeong ظاهر شدند و به یک مرد 36 ساله به نام Joo Myeonghun حمله کردند. پس از حمله وحشیانه به مقتول، روح او را قبضه کردند و ناپدید شدند.

بلافاصله پس از این حادثه، بازپرس پلیس جین کیونگ هون و شریک او یونپیو دستور می گیرند تا در مورد یک گروه فرقه مذهبی، “حقیقت جدید” تحقیق کنند. رهبر آن، جونگ جینسو، این سازمان را در سال 2012 تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون در مورد این انتقامات الهی صحبت می کند. این سازمان همچنین دارای یک جناح رادیکال یا افراطی به نام “سر پیکان” است که از استفاده از خشونت فیزیکی برای ترویج تبلیغات خود ابایی ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *