دانلود برنامه شاد درسی ۱۴۰۰ نسخه جدید برای اندروید دانش اموزان و معلمان

دانلود برنامه شاد ۳ اندروید مهرماه ۱۴۰۰ نسخه جدید برای دانش آموزان و معلمان

تاریخ انتشار 1 مهر 1400 – زمان مطالعه 3 دقیقه

دانلود برنامه شاد 3 سال 1400 نسخه جدید آخرین ورژن مدرسه دانش آموزان و معلمان را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود برنامه شاد 3 اندروید نسخه جدید

بیماری کرونا در کشورمان از سال ۱۳۹۸ تا کنون به صورت آنلاین برگزار می‌شود و آموزش و پرورش برنامه‌ای به نام شاد را برای دانش آموزان و معلمان در نظر گرفت تا بتوانند از طریق آن تدریس آنلاین را انجام دهند.

این اپلیکیشن در ابتدای کار تولید شد و دارای نواقص فراوانی بود اما رفته رفته با ورژن های جدید برنامه کاملا جامع و قابل استفاده گردید.

دانلود برنامه شاد درسی ۱۴۰۰ نسخه جدید برای اندروید دانش اموزان و معلمان

اپلیکیشن شاد ورژن جدیدی را ارائه داده و برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ آماده استفاده گردیده است.

دانلود جدیدترین ورژن اپلیکیشن شاد

دانش آموزانی که اپلیکیشن قدیمی شاد استفاده می کردند باید هرچه سریعتر ورژن جدید آن را از بازار و سایر فروشگاههای مجازی دانلود کرده تا از آخرین تغییرات این اپلیکیشن بهره ببرند

رفتن به نسخه تحت وب

البته گفته می‌شود که قرار مدارس از سال تحصیلی جدید به صورت نیمه آنلاین برگزار شود و دانش آموزان با پشت سر گذاشتن دوره واکسیناسیون کلاسهای خود را به صورت حضوری برگزار کنند.

این دومین سالی است که کرونا حال و هوای اول مهر را تغییر داده است. کلاس‌های درس مجازی و ندیدن همکلاسی‌ها خیلی از دانش‌آموزان را دلسرد و بی‌انگیزه کرده است. این بی‌انگیزگی معلمان و دانش‌آموزان آن قدر برای مسئولان آموزشی مهم بوده که حالا موضوع بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش‌آموزان بحث داغ مسئولان کشور شده است؛ تا جایی که چند روزی است که مسئولان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش واکسینه‌کردن دانش‌آموزان پشت کنکوری را آغاز کرده‌اند. آنها می‌خواهند تا آبان ماه برخی از دانش‌آموزان را واکسینه کنند تا بلکه بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درهای مدارس را باز کنند. سوی اصلی این ماجرا خانواده‌ها هستند که حالا برخی‌هایشان موافق واکسیناسیون دانش‌آموزانند و می‌خواهند شرایط ایمن را برای رفتن فرزندانشان به مدرسه فراهم کنند و عده‌ای دیگر اما به خاطر ترس‌ها و نگرانی‌هایی که دارند مخالف واکسینه‌شدن فرزندانشان هستند. صدای نگرانی والدین را البته مسئولان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش شنیده‌اند. آنها به خانواده‌ها اعلام می‌کنند: «نگران واکسن فرزندانشان نباشید. این واکسن‌ها ایمن هستند.»

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. از برنامه شاد سال گذشته راضی نبودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *