آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

با شروع سال تحصیلی ، آموزش و پرورش با تلاش فراوان و استفاده از متخصصان برنامه نویس سعی کرده که ورژن جدید اپلیکیشن شاد را منتشر کند و نواقص و مشکلات این اپ را برطرف نماید.

برنامه شاد که در نسخه اول مشکلات فراوانی را برای دانش اموزان و معلمان به وجود اورده است حالا بعد از تلاش های فراوان این اپ را اصلاح کرده و در قالب جدید برای سال تحصیلی اماده نموده است.

یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه در ورژن جدید رایگان بودن استفاده از ان است و به راحتی میتوانید وارد برنامه شوید و استفاده نمایید.

برای دانلود ورژن اپلیکیشن شاد باید به سایت این برنامه مراجعه کنید و آخرین ورژن آن را که به تازگی ارائه شده است دانلود کنید.

نسخه وب این نرم افزار استفاده کنند و هنوز نسخه ویندوز آن در دسترس نیست.

shadweb.iranlms.ir

آموزش کار با نسخه جدید برنامه شاد ۲

۱- بعد از دانلود و نصب، پروفایل کاربری ایجاد کنید و اطلاعات شحصی را ثبت کنید

۲- در کادری شماره تلفن خود را وارد کنید.

۳- بعد از وارد کردن شماره تلفن کدی برایتان پیامک خواهد شد. آن کد را در محل مربوطه وارد می‌کنید و بعد از تایید وارد صفحه دیگری از برنامه می‌شوید.

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید

۴- اطلاعات خود را به عنوان دانش آموز، معلم یا مدیر ثبت کنید.

۵- بر روی گزینه ورود دانش آموز/ مدیر/ معلم ضربه بزنید

۶- بعد از انتخاب در هر سمتی که هستید باید کد ملی خود را در کادری که برایتان باز خواهد شد وارد کرده

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید

۷- سایر مراحل را طبق نرم افزار ادامه دهید.

۸- بعد از وارد کردن کد ملی از شما درخواست می‌شود اطلاعاتی مانند شماره همراه، کد ملی، سریال شناسنامه، تاریخ تولد و کد امنیتی که در برنامه وجود دارد را وارد کنید

۹- بعد از این مرحله وارد گروهی در پیام رسان سروش خواهید شد.

**توجه: دقت داشته باشید که برای اپلیکیشن شاد در آیفون یا برنامه شاد برای ویندوز از طریق مرورگر نیز همین مراحل باید طی شود.

نحوه افزودن دانش آموزان به گروه های کلاسی

یکی از روش‌ها این است که دانش آموز بعد از وارد کردن اطلاعات و احراز هویت وارد خواهد شد و دیگری اینکه معلم دانش آموز را از طریق بخش «افزودن اعضا» در بخش «مدیریت گروه» نرم افزار شاد اضافه کند.

نکاتی مهم در اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

در این نرم افزار تلاش شده است تا با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده مطابق بسته‌های آموزشی کشور محیطی ایمن و مناسب برای ارتباط دانش آموزان و معلمان فراهم شود. در این راستا بهتر است نکات زیر را بدانید:

۱- دانش آموزان نیازی به تشکیل گروه ندارند و بعد از طی کردن مراحل ثبت نام وارد گروه کلاسی خود می‌شوند.

۲- مدیران و معلم‌ها نیز امکان افزودن دانش آموزان به کلاس‌ها را خواهند داشت. این در حالی است که بعد از اضافه شدن دانش آموزان هویتشان توسط ستاد کنترل نیز مورد تایید قرار می‌گیرد.

۳- در همه مراحل استفاده از اپلیکیشن شاد از مرحله نصب تا اجرا، می‌بایست VPN یا همان فیلترشکن گوشی یا کامپیوتر شما خاموش باشد؛ چراکه در صورت روشن بودن احراز هویت با مشکل مواجه خواهد شد.

توجه: هنوز برای مقاطع پیش دبستانی، کلاس‌های چند پایه و یا نهضت سوادآموزی امکان استفاده از خدمات نرم افزار شاد میسر نیست و در صورت اضافه شدن این امکان، اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌پذیرد.

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و ویندوز و اندروید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *