آموزش نحوه حل تحریم سوپرسل کلش اف کلنز و login failed (100% تست شده)

آموزش نحوه حل تحریم سوپرسل کلش اف کلنز و login failed (100% تست شده)

چند روزیست که بازی کلش آف کلنز ایران را تجریم کرده است login failed همچنین تحریم سوپرسل کلش اف کلنز باعث دردسر برای کابران ایرانی شده که در این صفحه به حل این مشکل میپردازیم

آموزش نحوه حل تحریم سوپرسل کلش اف کلنز و login failed (100% تست شده)

آموزش نحوه حل تحریم سوپرسل کلش اف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از بازی های پرطرفدار در جهان بوده که در بین کاربران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد بسیاری از کاربران ایرانی در روزهای گذشته هنگام ورود به این بازی با پیغام دسترسی در مناطق شما محدود شده رو به رو میشوند که نشان داده این بازی در ایران تحریم شده است و به کاربران ایرانی اجازه داده نمی شود این در حالی است که بسیاری از برنامه نویسان خارجی حمایت خود را از کاربران ایرانی اعلام کرده بودند اما در عمل اقدامات خارج از گفتار خود انجام می دهند یکی از نکات عجیب دیگر این است که مدیرعامل این بازی در توییتر به سوال یکی از کاربران درباره وارد نشدن در برخی از کشورها به این بازی پاسخ داد بازی کلش در برخی از کشورها محدود شده که ایران نیز یکی از این کشورها است

درباره اینکه چرا این بازی در ایران مسدود شده هنوز گزارشی داده نشده است اما در یکی دو سال اخیر شاهد بودیم که برخی از اپلیکیشن های خارجی اقدام به تحریم کاربران ایرانی کرده‌اند و دسترسی ایرانیان به اپلیکیشن های خارجی مسدود شده است.

استفاده از DNS

اگر تمایلی به نصب اپلیکیشن‌های مخصوص سرویس‌های DNS ندارید و ترجیح می‌دهید به صورت دستی از DNS برای اتصال خود استفاده کنید، جای نگرانی وجود ندارد چرا که روی گوشی‌های اندرویدی چنین امکانی فراهم شده است.

به لطف اندروید ۹ که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، قابلیتی تحت عنوان Private DNS در قسمت تنظیمات گوشی‌های اندرویدی که اندروید ۹ به بالا دارند قرار گرفته که شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از Private DNS که در واقع با پروتکل DNS-over-TLS کار می‌کند، از دی‌ان‌اس استفاده کنید.

آموزش نحوه حل تحریم سوپرسل کلش اف کلنز و login failed (100% تست شده)آموزش نحوه حل تحریم سوپرسل کلش اف کلنز و login failed (100% تست شده)

برای دسترسی به بخش Private DNS، لازم است که در ابتدا به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید و سپس بخش تنظیمات شبکه یا Network Settings را باز نمایید. در بخش تنظیمات پیشرفته، گزینه Private DNS را خواهید دید. حالا می‌توانید با قرار دادن hostname مربوطه کار را به اتمام برسانید. برای استفاده از سرویس شکن به عنوان یک DNS می‌توانید از free.shecan.ir استفاده نمایید.

همچنین ببینید:

آموزش و ترفندهای بازی پی اس 2020 و pes 2019 +فیلم

همان‌طور که در این مطلب توضیح دادیم، راه‌های مختلفی برای استفاده از DNS روی گوشی وجود دارد و استفاده از DNS یک برتری واضح نسبت به استفاده از VPN دارد و آن پایین ماندن نسبی پینگ است.

یکی از نکات حائز اهمیت در مورد DNS های معرفی شده، این است که احتمال جواب ندادن یک یا برخی از آن‌ها روی برخی ISP ها وجود دارد. بنابراین، بهتر است تمامی آن‌ها را روی اینترنت خود تست کنید و ببینید که کدام DNS با سرویس‌دهنده اینترنت شما سازگاری بیشتری دارد و می‌توانید تجربه بهتری به هنگام استفاده از آن داشته باشید.

از سوی دیگر، به جز بازی کلش آف کلنز که اخیرا کاربران ایرانی از دسترسی راحت به آن تحریم شده‌اند، بازی‌های دیگری هم وجود دارند که استفاده از DNS موجب خواهد شد که ساده‌تر و راحت‌تر از آن‌ها استفاده کنید، بنابراین از این DNS ها هنگام اتصال به سرور بازی‌های دیگر هم استفاده کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *