آموزش خرید اکانت الکسا برای آوردن رتبه به زیر 500 ایران

آموزش خرید اکانت الکسا برای آوردن رتبه به زیر 500 ایران

خرید اکانت الکسا برای آوردن رتبه زیر 500 ایران + آموزش بالا بردن رتبه الکسا را به همراه جزئیات در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خرید اکانت الکسا برای آوردن رتبه زیر هزار ایران

اگر شما هم صاحب سایت هستید حتما به این فکر کرده اید که چگونه رتبه الکسای سایت تان را بهبود ببخشید.

آموزش خرید اکانت الکسا برای آوردن رتبه به زیر 500 ایران

اول از همه باید بدانید که میزان بازدید یک سایت را بر اساس رتبه الکسای آن نباید بسنجید چرا که با خرید اکانتهای مختلف الکسا قادر خواهید بود که رتبه الکسای سایت تان را 2 یا 3 هزار پله کاهش دهید و حتی با بازدید اندک رتبه خود را به زیر هزار (ایران) بیاورید

اکانت یک ماهه  الکسا از 20 دلار شروع میشود و هرچقد پول بدهید میتوانید رتبه خود را بهبود ببخشید.

 برای مشاهده تعرفه اینجا کلیک کنید

سایتهای زیادی را میتوانیم به شما معرفی کنیم که با خرید الکسا توانسته اند بازدید خود را چندهزار پله کاهش بدهند درحالی که تعداد بازدید کننده های آنها نسبت به رتبه الکسا واقعی همخوانی ندارد.

الکسا بیشتر برای نمایش آنالیز سایت کاربرد دارد مثلا میتوانید تعداد بک لینک های سایت خود و یا سایت رقیب تان را مشاهده نمایید همچنین صفحات سایت رقیبتان که بیشترین بازدید را در طول دوره های مشخص داشته است و یا کلیدواژه هایی که توانسته سایت رقیب را بالا بیاورد را مشاهده نمایید و اقدامات لازم برای رقابت با آنها را انجام دهید.

از کجا بفهمیم یک سایت اکانت الکسا خریده؟

برای این کار کافیست که روی سایت مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه view page source را بزنید سپس با فشار دادن کلید های ctrl  و f از صفحه کلیدتان به صورت همزمان کادر جستجوی مرورگر را بیاورید و Start Alexa را سرچ کنید اگر کدی شبیه کد زیر را پیدا کردید بدانید که رتبه الکسای آن سایت واقعی نیست.

<!– Start Alexa Certify Javascript –>

نحوه خرید اکانت الکسا

خرید الکسا برای ایرانیها به دلیل تحریم ها مقدر نیست و باید مستر کارت داشته باشید ولی سایتهای زیادی هستند که در ازای مبلغی برای شما اکانت الکسا تهیه میکنند.

مواظب باشید که به همه سایت های فروش اکانت الکسا اعتماد نکنید چراکه برخی از آنها کلاهبرداری میکنند.

اگه میخواهید ما میتوانیم راهنمایی تان کنیم. به این ایدی Webmaster_team در تلگرام پیام بدهید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *