چگونه دوربین دوم و سوم گوشی را فعال کنیم یا عوض کنیم؟ (سامسونگ و هواوی)

چگونه دوربین دوم و سوم گوشی را فعال کنیم یا عوض کنیم؟ (سامسونگ و هواوی)

چگونه دوربین دوم و سوم گوشی را فعال کنیم یا عوض کنیم؟ (سامسونگ و هواوی) که میتواند به شما کمک کنید تا شما با دوربین گوشی خود کار کنید.

امروزه اکثر گوشی هایی که با دوربین سه گانه فروخته می شوند دارای لنز فوق عریض هستند و V40 اولین گوشی ای بود که از این سنسور بهره می برد. لنز اولترا واید یکی از محبوب ترین لنزها برای عکاسان است که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است و به کاربر این امکان را می دهد که با زاویه دید 120 درجه با میدان دید وسیع تری از سوژه عکاسی کند. یک قاب بزرگتر بردارید.

سنسور تشخیص عمق میدان یکی از لنزهای محبوب در بین عکاسان است زیرا این لنز در زمینه ثبت عکس با حالت پرتره و افکت بوکه به عکاسان کمک می کند.

با وجود اینکه گوشی های هوشمند دارای دوربین دوگانه یکسان هستند، قابلیت عکاسی با حالت پرتره به آن ها اضافه شده است، اما با اضافه شدن حسگر عمق سنج به کاربر کمک می کند تا عکس های حرفه ای تر و باکیفیت تری بگیرد.

چگونه دوربین دوم و سوم گوشی را فعال کنیم؟

  • گوشی های سامسونگ

برای اینکار باید به بخش دوربین بروید و سپس روی چرخ دنده ضربه بزنید تا وارد تنظیمات دوربین شوید و از بخش لنز ها هر کدام از لنزهایی که میخواهید فعال شود را ضربه بزنید.

  • گوشی های هواوی

در گوشی های هواوی نیز روش گوشی های سامسونگ است یا این تفاوت که در بخش دوربین لنزها کامل نمایان هستند که میتوانید بر روی ان ضربه بزنید تا فعال یا تغییر کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *