برنامه دیپ نوستالژی + دانلود برنامه متحرک کردن عکس های قدیمی

برنامه دیپ نوستالژی + دانلود برنامه متحرک کردن عکس های قدیمی

برنامه دیپ نوستالژی + دانلود برنامه متحرک کردن عکس های قدیمی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه دیپ نوستالژی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید به یک عکس قدیمی یا جدید خود  جان ببخشید و آن را متحرک کنید برنامه دیپ نوستالژی این امکان را به شما میدهد که بتوانید از عهده این کار برایید.

برنامه دیپ نوستالژی + دانلود برنامه متحرک کردن عکس های قدیمی

البته برنامه هایی وجود دارد که بتوانید با آن مناظر مختلف را متحرک کنید مثل جاری کردن آب و یا بارش باران و برف برای عکس های مناظر اما اینکه بخواهید برای عکس یک انسان حالت هایی را تنظیم کنید که چشم هایش پلک بزنند و سرش تکان بخورد و لبخند بزند برنامه ای وجود نداشت

شرکتی به نام MyHeritage به کمک هوش مصنوعی، سرویس جدیدی به نام دیپ نوستالژی ارائه میده که در اون میشه عکس‌های قدیمی رو متحرک کرد.

در نگاه اول شاید برنامه خاصی به نظر نرسه، ولی وقتی بعد از ۴۰ سال گذشتن از فوت پدر یا مادر، بتونی دوباره حرکت چهره‌شون رو ببینی و یه دنیا خاطره برات زنده بشه، متوجه عمقِ ارزشمندی دیپ نوستالژی میشی!

این برنامه در حال حاضر بیشتر کاربرد را در بین برنامه های متحرک سازی داشته است و بسیاری از کاربران سعی میکنند که یاد پدر ومادر و عزیزان درگذشته خود را با عکس های قدیمی توسط این برنامه زنده کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *