دانلود سریال جیران قسمت ۴۴ قسمت چهل و چهارم (کامل) قسمت 43 جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۴۴ قسمت چهل و چهارم (کامل) قسمت 44 جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۴۴ قسمت چهل و چهارم (کامل) قسمت 43 جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۴۴ قسمت چهل و چهارم (کامل) قسمت 43 جیران با کیفیت های مختلف و لینک های اصلی تماشا کنید.

سریال جیران قسمت 44 (دانلود کامل)

سریال جیران یکی دیگر از سریالهای موفق حسن فتحی است سریال که مورد استقبال مردم قرار گرفته و داستان عاشقانه آن را دنبال میکنند آقای حسن فتحی که باز هم به سراغ داستان های مثلث عشقی رفته است اینبار نیز با سریال جیران خیلی خوب عمل کرده است.

سریال (جیران) ساخته حسن فتحی که در دو ماه گذشته جنجال های زیادی را بر سر فیلمنامه و شباهت های آن با فیلمنامه (آهوی من مارال) به کارگردانی مهرداد غفارزاده به راه انداخته است، آخرین نمونه از آن است که قسمت اول آن. در این هفته است پخش شد.

داستان

فتحی که سابقه ای طولانی در ساخت سریال هایی دارد که داستان آن در تاریخ گذشته و معاصر می گذرد و شخصیت های آن را در این دوره به تصویر می کشد، تمرکز خود را بر خوانش تاریخ گذاشته و روایتی تخیلی با محوریت ناصرالدین شاه قاجار را به تصویر می کشد. فتحی در جیران به دوره پنجاه ساله سلطنت ناصرالدین شاه رفت که امیرکبیر به دستور او کشته شد و شاه به همین دلیل در وضعیت روحی آشفته ای قرار دارد.

دانلود سریال جیران قسمت ۴۴ قسمت چهل و چهارم (کامل) قسمت 43 جیران

«جیران» یک سریال تاریخی عاشقانه است که جنبه عاشقانه آن جسارت بیشتری دارد، بنابراین می تواند برای نوجوانان جذاب و سرگرم کننده باشد. ناهنجاری، ترس و خشونت این محصول را می توان در نظر گرفت و والدین می توانند بسته به روحیه و شیوه تربیتی فرزندشان تصمیم بگیرند که آیا این محصول را در سبد مصرفی نوجوان خود قرار دهند یا نه.

در شروع این سریال جیران و ملک زاده دست به خودکشی می زنند. اقدام آنها می تواند حس کنجکاوی برخی از نوجوانان را نسبت به این کار و انگیزه های آن برانگیزد. اگر کودکان در این مورد از شما سوالی می پرسند، آگاهانه به آن پاسخ دهید و عواقب آن را با فرزندتان در میان بگذارید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *