دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۲۷ (بیست و هفتم 27) تکرار بازپخش

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۲۷ (بیست و هفتم 27) تکرار بازپخش سریال حکم رشد فیلم کامل همراه با پخش انلاین را در این صفحه ببینید.

دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۲۷

برای مشاهده و دانلود قسمت 27 اینجا را کلیک کنید

.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

به نظر که فیلمنامه آقای نعمت الله در اول موضوع شما را برای تولید این مجموعه اندکی به شک انداخت که در آخر تولید را قبول نمودید.

البته فیلمنامه های او همواره دارای فرم ثابتی از دیالوگ نویسی می باشد و هم اینکه بیان می‌شود که با گفته امروزی

فاصله دارد.

تا چه اندازه سعی نمودید لحن بیان و شخصیت‌ها را بازنویسی نمایید تا بیننده را همراهی نمایید؟

با توجه به اقبال مخاطبین از مجموعه حکم رشد در آخر نتیجه آن می‌شود که ما در مبدل نمودن آن نوع نگاه به نگاهی قابل درک تر و مردمی تر توانسته وسعی ما در سه دفعه بازنویسی فیلمنامه بی اثر و سطحی نبوده.

در کل جذابیت متن وی برای من در درجه دوم مهم بوده است و اولویت من فقط بیان یک داستان کامل و مردم پسند می‌باشد، که در مرحله های گوناگون بازنویسی و تولید به آن دست پیدا نمودیم.

ضمن تشکر از همراهی آقای فرجی تهیه کننده گرامی مجموعه، که این اجازه را به ما داد تا بتوانیم به یک متن بسیار عالی و خوش ریتم دست پیدا کنیم.

چه اندازه با تنش های پر استرس و بحث دو برادر یکی پلیس و آن دیگری مجرم در فیلمنامه موافق هستید و آیا این موضوع لازمه داستان بوده است؟
آیا نمی توانست داستان اندکی ملایم‌تر جلو برود؟

این بازگو کنم که نکاتی که بیان نمودید در متن اول بسیار آزار دهنده بوده است و از طرفی ما را نگران نموده بود، ولی با متغیر شدن در نگاه کلی اثر به این نوع رفتار و مواجه شدن دو برادر و دور نمودن تنش های بی ربط و متغیر شدن ساختاری کنش ها که خیلی تکراری و بازنویسی متن های پیشین نویسنده بوده است، ما را به سویی کشاند که فیلمنامه با وجود عقلانیت کامل تری نوشته و مخاطبان را نه فقط پس نزند بلکه درگیر داستان روایت و کاراکترهای قابل باور نماید که این حاصل یک تفکر و سعی سه ماهه بوده است و می‌توانم بگویم از چهره هایی که در این موضوع من را یاری نموده اند سپاسگزاری نمایم.

به این ترتیب حسن لفافیان کارگردانی «حکم رشد» را برعهده گرفت. هر چند که سعید نعمت‌ا… از «حکم رشد» جدا شد و نام او به عنوان فیلم نامه‌نویس در تیتراژ نیامده، اما رد پای این نویسنده در سریال مشهود است. قصه «حکم رشد» درباره سرهنگی است که می‌خواهد ریاست کلانتری منطقه‌ای را بپذیرد که برادر شیری‌اش در آن جا زندگی می‌کند، اما اعضای خانواده معتقدند که این اتفاق «ذبیح» و «غلام» را که آدم لات و دردسرسازی است، روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد.

موضوعات مشترک آثار نعمت‌ا… مانند خانواده، برادری و حفظ حرمت‌‌ها در خانواده در «حکم رشد» نیز وجود دارد. بعضی دیالوگ‌های آهنگین و کنایه‌آمیز شخصیت‌ها یا تکرار چندباره کلمه خاصی در دیالوگ برای تاکید روی یک موضوع نیز مخاطب را به یاد دیالوگ‌نویسی نعمت‌ا… می‌اندازد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *