سریال عازم جهنم دوبله فارسی قسمت 1 و 2 و 3 و 4 و 5

دانلود سریال عازم جهنم دوبله فارسی قسمت 1 و 2 و 3 و 4 و 5

سریال عازم جهنم دوبله فارسی قسمت 1 و 2 و 3 و 4 و 5 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال عازم جهنم دوبله فارسی قسمت 1 و 2 و 3 و 4 و 5

سریال عازم جهنم دوبله فارسی

سریال عازم جهنم یکی از جدیدترین کارهای کره ای بوده که توانسته فروش بسیار زیادی در جهان داشته باشد.

سریال های کره ای در چند سال اخیر توانسته فروش بسیار بالایی در دنیا یا به دست بیاورند .

قسمت اول

دانلود

جالب است بدانید پرفروش‌ترین سریال قبل از عازم جهنم سریال بازی مرکب بود که موفق شد میلیارد ها دلار در سراسر جهان به فروش برساند.

این سریال به محض اکران در ۲۰ نوامبر به پربیننده ترین سریال تلویزیون نتفلیکس تبدیل شد و در عرض ۲۴ ساعت رتبه اول جهان را به دست آورد.

کره جنوبی سعی دارد با سرمایه گذاری بر روی محصولات فرهنگی سینمایی و تلویزیونی خود گام جدیدی را در عرصه تجارت بردارد و تا به حال موفق شده که به هدف خود برسد حالا کره جنوبی نشان داده که هالیوود باید تلاش بیشتری کند تا بتواند آن را از کره جنوبی بگیرد.

سریال ترسناک با داستانی فانتزی درباره موجوداتی ماورایی که به زمین می‌آیند و گناهکاران را با خشونت به دوزخ می‌برند. در هرج و مرج حاصل فرقه‌ای به وجود می‌آید که از این شرایط سود می‌برند. آیا میان آن‌ها و این رویدادهای مرموزِ ترسناک رابطه‌ای وجود دارد؟

«عازم جهنم» که نخستین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد، خیلی زود پس از نمایش به پربازدیدترین اثر نتفلیکس تبدیل شد و به حکمرانی «بازی مرکب» پایان داد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. سریال اهل جهنم مسخره ترین سریالی بود که دیدم و حیف وقت که گذاشتم برای این سریال🤮🤮💩💩

  2. خدا بگم چیکارتون کنه کاش هیچوقت این فیلم رو نمیدیدم امروز صبح منم حکم گرفتم اونم به زبان کره ای نفهمیدم زمان حکمم چه روزی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *