دانلود سریال یاغی قسمت دوازدهم ۱۲ ( قسمت 12) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت دوازدهم ۱۲ ( قسمت 12) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت دوازدهم ۱۲ ( قسمت 12) کامل و با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : یاغی
  • ژانر : درام
  • قسمت :  دوازدهم 12
  • کارگردان : محمد کارت
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : پنجشنبه ها
  • تاریخ انتشار : 13 مرداد 1401
  • دانلود قسمت دوازدهم یاغی

دانلود سریال یاغی قسمت دوازدهم ۱۲ ( قسمت 12) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت دوازدهم ۱۲

مدتیست که سریالی به نام یاغی به نمایش خانگی آمده است که کارگردان آن آقای محمد کارت و تهیه کننده آن سید مازیار هاشمی میباشد .

سریال یاغی که بیانگر یک داستان پر فراز و نشیب و پر حادثه از قهرمان می باشد در این سریال شخصیت های متفاوتی از طبقات مختلف جامعه وجود دارد و در این سریال آدم‌های مختلفی هستند که برای نقش اصلی سریال یعنی جاوید مانع هایی به وجود می آورند که او را از مسیرش دور کند ولی جاوید با شکستن این موانع و شکست درد و خستگی از آنها عبور می کند.

همچنین ببینید :دانلود همه قسمت های سریال یاغی

طی اتفاقاتی که برای جاوید و خواهرش می افتد و حضور بهمن و طلا که آنها را از محله پایین تهران به جای خوبی آورده و از آنها مراقبت می کنند و جاوید به باشگاه بهمن میرود و آتی خواهرش برای آموزش ساز به طلا همسر بهمن مشغول به کار می شود

حالا پس از مشخص شدن کارهایی که به بهمن و طلا در گذشته کردند و حضور مرد ناشناس برای اسید پاشیدن به روی طلا و نجات او توسط جاوید … حالاجاوید خود و خواهرش در خطر افتادند با پیگیری های بهمن و نرسیدن اش به جایی و از آن طرف اضطراب و نگرانی شدید طلا جاوید بعد از باشگاه به خانه می رود و با فیلم از خواهرش مواجه می شود و بعد نیکی کریمی که در نقش همسر سابق به من وارد بازی در این سریال می شود با جاوید صحبت می کند به او می‌گوید چون تو مانع شدی به صورت طلا به سوزد.

حالا باید خودت این کار را بکنی و اگر این کارا نکردی با صورت سوخته خواهرت رو به رو می شوی او می گوید من برای انتقام آمدم و مطمئن باش اگر این کارو نکنی اسید را بر روی سر آتی میریزم.

شاهین شجری‌کهن در همشهری نوشت: یاغی با یک سکانس نفس‌گیر و جذاب شروع می‌شود و پس از یک تعقیب و گریز مختصر، مایه‌های دراماتیک به‌سرعت شکل می‌گیرند و شخصیت‌ها شناسانده می‌شوند تا خطوط اصلی داستان مشخص شود. کارگردانی محمد کارت و شیوه‌ای که برای فیلمبرداری و تقطیع نماها انتخاب کرده، از همین سکانس اول نشان می‌دهد که او قصد ندارد مهارت و تسلط تکنیکی‌اش را به رخ بکشد و بیننده را با کات‌های چپ‌اندرقیچی و جاگذاری غیرعادی دوربین و نماهای سربالا و سرپایین و اسلوموشن و ترفندهای مونتاژی گیج و منکوب کند بلکه می‌خواهد یک فضای پرتنش و پویا بسازد که چهارچوب بصری‌اش با دینامیسم روایی فیلمنامه همخوانی داشته باشد. به همین دلیل در اغلب نماهای گفت‌وگو و پلان‌های دو یا چند نفره، نقطه استقرار دوربین نزدیک به چشم ناظر است و از حرکت‌های اضافی پرهیز شده تا ثبات و توازن بهتری به قاب داده شود.

 

شیوه توزیع داستان در فیلمنامه به‌گونه‌ای‌ است که اطلاعات اصلی با سرعت و بدون مکث و معطلی به بیننده منتقل می‌شود و در هر سکانس، ضمن آنکه خطوط کلی شخصیت‌پردازی کامل‌تر می‌شود و خاستگاه طبقاتی و فرهنگی هر شخصیت و خصوصیات ذاتی‌اش را بهتر می‌شناسیم، داستان نیز یک مرحله جلوتر می‌رود و پایه‌های لازم برای بنای قطعه بعدی جاگذاری می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *