دانلود شباهنگی مرجانه گلچین (رایگان و خرید قانونی)

دانلود شباهنگی مرجانه گلچین (رایگان و خرید قانونی)

دانلود شباهنگی مرجانه گلچین (رایگان و خرید قانونی) برنامه جذاب و طنز شباهنگی با حضور مرجانه گلچین را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه طنز تاک شو شباهنگی با اجرای حامد اهنگی در سال 1400 توانسته علاقمندان زیادی را به دست اورد این برنامه توسط حامد آهنگی کارگردانی ، تهیه کنندگی و اجرا میشود و از سلبریتی های مطرح کشور دعوت به عمل اورده و با آنها به گفتگوی صمیمانه و طنز میپردازد .تا به حال 12 قسمت از این برنامه تولید شده است که قسمت دوازدهم آن خانم مرجانه گلچین مهمان این برنامه شده است.

دانلود شباهنگی مرجانه گلچین (رایگان و خرید قانونی)

دانلود شباهنگی مرجانه گلچین

دانلود با کیفیت 480

.

دانلود با کیفیت 720

.

دانلود با کیفیت 1080

.

دانلود با کیفیت بلوری

پیش از این چهره هایی همچون خداداد عزیزی ، بیژن بنفشه خواه ، مجید واشقانی ، حمید گودرزی ، مسعود صادقلو ، مریم امیر جلاللی ، بهرنگ علوی و علی صادقی مهمان شباهنگی بوده اند.

گفتنیست برنامه شب آهنگی یکی از محصولات شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی از 11 فروردین 1400 سه‌شنبه‌ها بر روی پلتفرم «فیلم نت» قابل مشاهده است.

برنامه جدید شب آهنگی با هدف سرگرمی و نشاط بین خانواده‌ها از عید امسال شروع به پخش شد. حامد آهنگی استندآپ کمدین معروفی که او را بارها در برنامه خندوانه دیدیم اجرای آن را برعهده دارد. برنامه شب آهنگی به کارگردانی حامد آهنگی و تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری تدارک دیده شده است. با پلازامگ باشید تا در ادامه شما را با این برنامه شاد و مفرح بیشتر آشنا کنیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *