دانلود قسمت ۴ جوکر (فصل دوم جوکر ۲) کامل و رایگان و خرید اینترنتی

دانلود قسمت ۴ و آخر جوکر فصل دوم جوکر کامل و رایگان و خرید اینترنتی

دانلود قسمت ۴ جوکر (فصل دوم جوکر ۲) کامل و رایگان و خرید اینترنتی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود قسمت ۴ جوکر (فصل دوم جوکر ۲) کامل و رایگان و خرید اینترنتی

جوکر یکی از برنامه های محبوب این روزهای شبکه نمایش خانگی بوده که توسط احسان علیخانی کارگردانی و تهیه کنندگی شده است.

این برنامه برای شبکه نمایش خانگی تهیه شده و در آن بازیگران شناخته شده حضور پیدا می‌کنند که البته به صورت مهمان در این برنامه شرکت کرده و باید در چالش خندیدن حضور پیدا کنند .

همانطور که با روند برنامه آشنا هستید سلبریتی هایی که در این برنامه حضور پیدا می‌کنند باید در چالش نخندیدن شرکت کرده و با اتفاقاتی که در برنامه رخ می دهد جلوی خنده خود را بگیرند و اگر کسی خنده بر روی لبانش بیاید با کارت زرد سیامک انصاری مواجه خواهند شد و در صورت تکرار از بازی حذف خواهند شد.

در قسمت ۴ این برنامه هومن برق‌نورد و شهرام قائدی و ایمان صفا و وحید آقاپور و سپند امیرسلیمانی عباس جمشیدی و بهنام تشکر و آرش نوذری حضور دارند زمان پخش این برنامه روز دوشنبه ۲۷ دیماه ۱۴۰۰ خواهد بود که به زودی در این صفحه لینک دانلود درست خواهد.

دانلود با کیفیت BLURAY فوق العاده

.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p فول اچ دی

.

دانلود با کیفیت 720p اچ ادی

.

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

این برنامه به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی محصول کشو ایران و در سال 1400 ساخته شده است. در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. جوکر کاریست از احسان علیخانی و گروهش در استودیو قرن جدید که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده. جوکر را احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی کارگردانی می‌کنند و تهیه‌کنندگان اجرایی آن امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *