دانلود کامل سریال جوکر تایم فصل هشتم

دانلود کامل جوکر تایم فصل هشتم قسمت ۳ سوم 3

دانلود کامل سریال جوکرتایم فصل هشتم قسمت ۳ سوم 3 احسان علیخانی و پشت صحنه و تکرار فیلم برداری قسمت 3 را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال جوکر تایم فصل هشتم

این برنامه ای که برنامه های واقع‌نما بود به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی و اجرای زیبای سیامک انصاری که با تهیه کنندگی آقایان امیرحسین بزرگر در جوکر تایم از پشت صحنه و تکرار فیلمبرداری می باشد. و محسن نجفی سولاری به روی صحنه و نمایش خانگی رفت شرکت‌کنندگان این مجموعه آقایان امیر مهدی ژوله امین حیایی بیژن بنفشه خواه امیر کاظمی رضا نیکخواه سام درخشانی سهیل مستجابیان هومن حاج عبداللهی برای اجرای فصل اول این مجموعه و آقایان بهنام تشکر هومن برق نورد وحید آقاپور ایمان صفا شهرام قائدی قائدی آرش نوذری عباس جمشیدی سپند امیرسلیمانی برای فصل دوم این مجموعه نقش آفرینی کردند.

همچنین ببینید : دانلود همه قسمت های سریال جوکر

کار آهنگسازی این مجموعه کاری بود از آقای سینا حجازی در هر دو فصل که تعداد قسمت های آن ۵قسمت در زمان بین ۶۰ تا ۷۵ دقیقه بود که از شبکه های خانگی فیلمو منتشر شد.سیامک انصاری برخلاف برخی از بازیگران که وارد هنر مجری گری شده بودند و نتوانسته بودند خوب این کار را انجام دهند با قدرت و تسلط بسیار خوبی این اجرا را انجام داد.

بیشتر بدانید : دانلود سریال آفتاب پرست با پژمان جمشیدی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *