دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت پنجم (قسمت ۶ ) قسمت 6

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت ششم (قسمت ۶ ) قسمت 6

قسمت ششم سریال آفتاب پرست آمد

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت ششم (قسمت ۶ ) قسمت 6 سریال آفتاب پرست را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت پنجم (قسمت ۶ ) قسمت 6

سریال افتاب پرست این روزها به عناون یکی از سریالی پرطرفدار شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است حضور درخشان پژمان جمشیدی طنز بسیار زیادی را به این سریال داده است و توانسته رضایت بالای مخاطبان را به دست اورد.

داستان این سریال درباره دو نفر بزهکار بوده که به سراغ خفتگی و زورگیری میروند و برای این کار سعی میکنند خود را به شکل زن دربیاورند اما هر سری ناموفق میشوند و به دردسر و زندان می افتند.

تا به حال 6 قسمت از این مجموعه ساخته شده است که به شما پیشنهاد میکنیم که قسمت 6 این سریال را در این صفحه دانلود و تماشا کنید بدون شک لحظات شادی را برای شما به ارمغان خواهد اورد.

کارگردان این سریال برزو نیک‌نژاد است که سریال‌هایی مثل «دردسر‌های عظیم» و «پنچری» را در کارنامۀ خودش دارد. نویسندگی سریال را هم امیر برادران به عهده دارد که درخشان‌ترین اثرش فیلمنامۀ فیلم سینمایی «هزارپا» بوده است. بازیگران اصلی سریال هم نام‌های آشنا و خوش‌سابقه‌ای هستند که از بین آن‌ها می‌توان به پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، باران کوثری و گوهر خیراندیش اشاره کرد.

اما ماجرای اصلی‌تر مربوط به دو رفیق خلافکار و عشق لات‌بازی به نام‌های جمال (پژمان جمشیدی) و منوچ (حمیدرضا آذرنگ) است که تصمیم گرفته‌اند سطح خفت‌گیری‌شان را بالاتر ببرند و فقط سراغ آدم‌های خیلی پولدار بروند. به همین خاطر منوچ لباس زنانه می‌پوشد و کنار خیابان می‌ایستد. برنامۀ آن‌ها در ابتدا خوب پیش می‌رود و یک پورشه منوچ را سوار می‌کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *