دانلود کامل سریال خونسرد قسمت هفدهم ۱۷ (قسمت 17 خون سرد) از ویدائو

دانلود کامل سریال خونسرد قسمت هفدهم ۱۷ (قسمت 17 خون سرد) از ویدائو

دانلود کامل سریال خونسرد قسمت هفدهم ۱۷ (قسمت 17 سریال خون سرد همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال خونسرد را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال خونسرد قسمت هفدهم ۱۷ (قسمت 17 خون سرد) از ویدائو

دانلود کامل سریال خونسرد قسمت هفدهم

درباره سریال خونسرد

داستان سریال خون سرد در مورد قتل‌ها‌ی زنجیره‌ای بوده که برای تجاوز جنسی صورت گرفته است و اتقافاتی که برای مقتولین در حین یا قبل از قتل رخ داده و فردی که باید با حل معما‌های جنایی به قاتل زنجیره برسد و او را دستگیر کند.

این سریال مهیج و جذاب به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار از شبکه فیلم نت پخش می شود.

پخش این سریال از جمعه 7 مرداد 1401 آغاز شده و تا کنون یک قسمت آن پخش شده است. امیر آقایی، شهرام حق دوست و سارا بهرامی بازیگران اصلی این سریال هستند.

داستان این سریال پلیسی و جنایی جذاب و پر التهاب با تحقیقات سرگرد امیرعلی طلوعی در مورد پرونده آزار و اذیت لیلا کریمی در ترکیه و قاچاق دختران و آزار و اذیت زنان آغاز شد. او عاملان موارد سوء استفاده از زنان را به دام می اندازد و مجازات می کند. نقش این سرگرد نیروی انتظامی را شهرام حکیت دوست بازی می کند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است؛ هیچ وقت بخاطر سختى هایى که کشیدى غمگین نباش اونا فقط نشون میدن که تو از هر چیزی‌که میخواسته بهت ضربه بزنه قوى‌ تر بودى پَس خون سَرد باش …

اسامی بازیگران

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، با حضور لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی‌زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *