دانلود کامل سریال یاغی قسمت چهارم ۴ و قسمت 4 سریال یاغی

دانلود کامل سریال یاغی قسمت چهارم ۴ و قسمت 4 سریال یاغی

دانلود کامل سریال یاغی قسمت چهارم ۴ و قسمت 4 سریال یاغی همراه با کیفیت اصلی و لینک مستقیم سریال یاغی را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : یاغی
  • تاریخ ساخت : 1400
  • ژانر : درام
  • قسمت : 4 – چهارم
  • کارگردان : محمد کارت
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : پنجشنبه ها
  • دانلود قسمت چهارم یاغی

دانلود کامل سریال یاغی قسمت چهارم ۴ و قسمت 4 سریال یاغی

دانلود کامل سریال یاغی قسمت چهارم

بیشتر از شخصیت ها و اشخاص با تجربه بهره گرفته و از کسانی استفاده کرده که امتحان خود را به خوبی پس داده اند
این سریال که سراسر خنده و شادی است و بسیار دلچسب و خوش ساخت است شاد و سکانس های جالبی از آن هستیم که رحیم یا همان بهرام افشار دارای قدرت جادویی نمردن است و به همین دلیل جالب و هیجانی شده و دنبال کردن فیلم برای تماشاگران مهم میشود.

⭕ دانلود همه قسمت های سریال یاغی

در این میان رحیم با نیت آزار و اذیت مردم نمردن راز جاودانگی خود را گوش دادن به قلب حاج آقا الماسی ربط داده و مردم نیز به سمت حاج آقا هجوم می آورند.

رحیم در این سریال عاشق دختری به نام بیتا می‌شود که رقیب عشقی دارد و رقیب عشقی او فردی با نفوذ و بسیار پولدار است که باید او را از سر راه خود برداشته تا بتواند با دختر مورد علاقه خود ازدواج کند.

هدیه بازوند نقش بیتا را بازی می‌کند که دومین همکاری خود با کارگردان این مجموعه یعنی سعید آقاخانی است دختر فردی و شکسته است که پدرش کلی طلبکار دارد و به همین دلیل مجبور است با شخصی به نام افشین ازدواج کند و در این میان بین دو خواستگار درگیری ایجاد میشود.

از دوستان صمیمی رحیم نیما شعبان نژاد که در نقش کمدی و جذاب ای در کنار رحیم بازی می‌کند و حرکات بسیار خنده دار و بانمکی دارد رفتارهای او مخلوطی از گیج بازی های بسیار جالب و بامزه است و این دو به همدیگر تعصب خاصی داشته و به عنوان دو رفیق صمیمی مراقب همدیگر هستند.

نیما شعبان نژاد متولد سال ۱۳۶۶ و بیست و دوم اردیبهشت که در آلمان به دنیا آمده تحصیلات خود را در رشته لیسانس و کارگردانی تئاتر به پایان رسانید در سال ۱۳۹۴ در مجموعه خندوانه به صورت حرفه ای در تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد و شهرت اصلی او در سریال هیولا و سال ۱۳۹۷ معروف شد.

نیما شعبان نژاد در کاراکتری به نام ایرج در این مجموعه تلویزیونی فعالیت دارد که فردی بسیار بامزه و بانمک است و به خوبی در این مجموعه تلویزیونی توانست از پس نقش داده شده به خود براید.

بازیگران اصلی این سریال راز بقا فریبا جدیکار نیما شعبان نژاد حسن معجونی بهرام افشار جعفر دهقان در نقش خانم فادر علیرضا زمانی نسب در نقش افشین صبا ایزدپناه کاظم نوربخش مریم ماهور احسان روزبهانی یدالله شادمانی در نقش اردشیر خان فرشید زارعی فرد صدرالدین حجازی سیروس میمنت ریحانه حسینی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *