دانلود کامل شب آهنگی امین زندگانی رایگان شباهنگی (قسمت 11 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی امین زندگانی دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

انتشار امروز 4 اسفند 1400 * دانلود کامل شب آهنگی امین زندگانی شباهنگی (قسمت 11 فصل دوم) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی امین زندگانی رایگان شباهنگی (قسمت 11 فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی امین زندگانی

شباهنگی یکی از برنامه های کمدی و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده که در یک سال اخیر توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد این سریال بسیار پرطرفدار می باشد و اجرای آن توسط آقای حامد آهنگی توانسته طنز این برنامه را افزایش دهد

فصل اول این سریال در ۳۰ قسمت تولید و پخش شد که به دلیل استقبال گسترده از این مجموعه فصل دوم آن نیز تولید شده و در حال حاضر یازدهمین قسمت آن روانه بازار گردیده است .

در قسمت یازدهم امین زندگانی حضور پیدا کرده که بدون شک یکی از قسمت های جذاب این برنامه خواهد بود .

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

امین زندگانی متولد ۵ شهریور ۱۳۵۰ و یک بود و سالهاست در عرصه بازیگری و کارگردانی فعالیت می کند

همسر و الیکا عبدالرزاقی یکی از بازیگران سونات شده کشورمان می باشد آقای امین زندگانی سال ۱۳۷۰ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت داشته و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است.

دانلود کامل شب آهنگی امین زندگانی دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

امین زندگانی در سال ۱۳۷۴ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد و در سال ۱۳۸۰ دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال‌های پخش شده (در طول ۴ سال) از شبکه سوم سیما شد.

دانلود همه قسمت های برنامه شب اهنگی

او در سال ۱۳۷۴ در سریال وکلای جوان به کارگردانی بهرام کاظمی ایفای نقش کرد و به این ترتیب اولین حضورش مقابل دوربین رقم خورد. به ترتیب از امین زندگانی برای حضور در دیگر محصولات تلویزیونی دعوت شد و سریال های همسفر به کارگردانی قاسم جعفری به سوی پیروزی به کارگردانی سیروس مقدم، راه سوم به کارگردانی قاسم جعفری و روزگار جوانی به کارگردانی اصغر توسلی را میتوان به عنوان بخشی از آنها نام برد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *