درگذشت غلامرضا وثوقی کیا پرستار بیماستان پورسینا و آریای شهر رشت

درگذشت غلامرضا وثوقی کیا پرستار گیلانی + بیوگرافی

درگذشت غلامرضا وثوقی کیا پرستار بیماستان پورسینا و آریای شهر رشت به دلیل کرونا را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت غلامرضا وثوقی کیا

خبری توسط رسانه گیله خبر منتشر شد که باز هم بسیار دردناک بود چرا که شاهد درگذشت یکی از پرستاران باسابقه در بیمارستان های رشت بودیم کسی که سالها برای پرستاری از بیماران زحمت کشید و در نهایت در همین راه جانش را از دست داده است.

درگذشت غلامرضا وثوقی کیا پرستار بیماستان پورسینا و آریای شهر رشت

وی در بیمارستان های پورسینا و آریای شهر رشت کار پرستاری را انجام میداده و از بیماران کرونایی پرستاری میکرده و به این ویروس مبتلا شده و بعد از گذشت چند هفته درگیری با این بیماری در نهایت به دلیل عفونت ناشی از این ویروس جانش را از دست داده است.

به نوشته گیل‌خبر: “وی چهارمین فوتی پرسنل کادر درمانی گیلان در مبارزه با کروناویروس است.

همچنین ببینید: بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار لاهیجانی

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت تا ظهر روز ۱۳ اسفندماه مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و تعداد فوتی ها به ۷۷ نفر رسیده است و ۴۳۵ نفر درمجموع بهبودیافته‌اند.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران را ۲۹۲۲ نفر و تعداد قربانیان را ۹۲ نفر اعلام کرد و گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به ۹۲ نفر رسید.

جهانپور در پایان تعداد بهبود یافتگان را ۵۵۲ نفر اعلام کرد.

پیام تسلیت سازمان نظام پرستاری به درگذشت وی

به گزراش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

انالله وانا الیه راجعون

شب گذشته غلامرضا وثوقی کیا تکنسین توانای اتاق عمل و از زحمت کشان بیمارستان های پورسینا و آریا رشت در پی سالها خدمت رسانی درگذشت.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران ، درگذشت پرستار غلامرضا وثوقی کیا را به خانواده این مرحوم و جامعه پرستاری کشور تسلیت عرض می نماید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم عزیز سفر کرده صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *