فیلم / دستگیری و بازداشت شروین حاجی پور خواننده

فیلم / دستگیری و بازداشت شروین حاجی آقاپور خواننده +علت و دلیل

فیلم / دستگیری و بازداشت شروین حاجی پور خواننده

شروین حاجی پور خواننده پاپ عصر جدید کشورمان که چندی پیش آهنگی را برای معترضان خیابانی خوانده بود در توییتر توییت های متعددی را در حمایت از اعتراضات زده بود روز گذشته توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

دستگیری و بازداشت شروین حاجی آقاپور خواننده

شروین حاجی پور آهنگ “برای” را به منظور حمایت از اعتراضات خیابانی خوانده بود که جالب است بدانید در انتشار اولیه آن بیش از ۲۰ میلیون بار دیده شده بود و به عنوان یکی از پربازدیدترین ویدیوها در بین شبکه های اجتماعی در چند ماه اخیر تبدیل شد.

شروین حاجی پور با برنامه عصر جدید به شهرت رسید و موفق شد با درخشش در مراحل مختلف این برنامه به فینال راه پیدا کند و حالا به عنوان یک خواننده در بین مردم به فعالیت بپردازد.

آهنگ جنجالی که برای حمایت از معترضین خیابانی خوانده شد برای او دردسرهایی را به وجود آورد و در نهایت توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

فیلم / دستگیری و بازداشت شروین حاجی پور خواننده

شروین حاجی پور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در مازندران بوده و در رشته اقتصاد تحصیل کرده است لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران اخذ نموده است اما اوج شهرت رومی برای برنامه عصر جدید بود که موفق شد به مرحله فینال راه پیدا کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *