دعوای محسن چاوشی و مهشید و همسر ابی +فیلم پیام ابی به چاوشی

دعوای محسن چاوشی و مهشید همسر ابی

دعوا و توهین محسن چاوشی و مهشید حامدی همسر ابی +فیلم پیام ابی به چاوشی و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

توهین محسن چاوشی و مهشید همسر ابی

روز گذشته مهشید همسر ابی در اینستاگرامش با انتقاد از محسن چاووشی گفته بود که او چرا فقط برای اعراب آهنگ میخواند و از ایرانیها حمایت نمیکند؟

مهشید (همسر ابی) دیروز در پستی اینستاگرامی به محسن چاوشی تاخته. که چرا در اوج حملاته به ناوچه کنارک واتفاقات اجتماعی دیگر، آن شعر را نوشته. مهشید پرسیده: آیا هنرمند نتیجه حکومت است؟ و نیاز جامعه به هنرمند آگاه.

دعوا و توهین محسن چاوشی و مهشید حامدی همسر ابی +فیلم پیام ابی به چاوشی

و اتهاماتی بدتر و بزرگتر. آن هم به محسن چاوشی!

مهشید از تعفنی گفته که زاده ذهنی عفونت بار می تواند باشد. زاده ذهنی که مشخصا خط گرفته (یا برگرفته) از اتاق فکرهایی ست که از هر اتفاقی برای حمله به نظام و کشور ابایی ندارد. آن هم حمله به هنرمندی مستقل و با شخصیتی اثبات شده در بحران های اجتماعی مثل چاوشی…

این هم پاسخ چاوشی برای آن ذهن های آلوده و سیاست زده. در قالبی شعری برای آن اتاق خوش خیال از نفرت پراکنی ها همیشگی. بوی گندتان همه جاپیچیده…

همچنین ببینید:

پاسخ محسن چاوشی به همسر ابی

محسن چاوشی نیز در پاسخ به همسر ابی یک شعری را استوری کرده و ابی خواننده را عربده کش و خواننده کاباره ای خطاب کرده است!

دعوا و توهین محسن چاوشی و مهشید همسر ابی +فیلم پیام ابی به چاوشی

بعد از این اتفاقات در نهایت ابی خواننده کلیپی را در فضای مجازی منتشر کرد و خطاب به محسن چاوشی این حرفها را زد که در زیر مشاهده میکنید.

فیلم پیام ابی خواننده به چاوشی

ماجرای توهین محسن چاوشی و مهشید همسر ابی

او در این پیام اینگونه گفت: “سلام دوست نازنین

من شما را بسیار دوست می‌دارم و کار‌های شما را بی نهایت دوست می‌دارم و شما را دنبال می‌کنم و خیلی خوشحالم که وقتی صدای شما را می‌شنوم، هم برای خودم و هم برای مهشید خانم چه حالی به وجود می‌آید.

فقط شما این پیغام مرا داشته باشید: عجب حلوای قندی تو، امیر بی گزندی تو، عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی”

قسمت آخر این پیام که ابی با آواز می‌خواند در واقع بخشی از یکی از ترانه‌های محسن چاوشی می‌باشد.

این پیام ابراهیم حامدی محسن چاوشی را تا اندازه‌ای آرام کرد ولی مهشید حامدی بار دیگر در متنی تندتر به چاوشی تاخت. ولی این بار پاسخی از محسن چاوشی دریافت نکرد.

اما پیام ابی درگیری مهشید و چاوشی را آرام نکرد و مهشید مجددا در اینستاگرامش متنی را علیه چاوشی به اشتراک گذاشت.

وا و توهین محسن چاوشی و مهشید حامدی همسر ابی +فیلم پیام ابی به چاوشی

ماجرای دعوا و توهین محسن چاوشی و مهشید حامدی

اما گویا کلیپ ابی باعث شد که چاوشی دیگه پاسخی به حرفهای مهشید ندهد .

ایراهیم حامدی معروف به ابی خیلی خوب و پدرانه به چاوشی ابراز محبت کرد و به قولی نشان داد که در عرصه هنر مرد بسیار با اخلاقی نیز میباشد.

اما طرفداران این خواننده همچنان در اینستاگرام با توهین و فحاشی از خجالت یکدیگر درامده اند.

هواداران ابی میگویند که چاوشی صدایش کامپیوتری بوده و نداشتن حتی یک کنسرت نشان دهنده تایید این موضوع است و هواداران چاوشی ابی را یک خواننده عربه کش خطاب میکنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. این لشکر لشکر اظهار نظر کردن بعضیها ادم را یاد همانها می اندازد که به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم رحم نکردند! از چه زمانی ما ایرانیها این اندازه بددهن و بی فرهنگ شدیم؟! نکند از زمامنی که دیگر معیارها ی هنرمند شدن همچون گذشته سختگیرانه نبود که قرار نیست هر کسی حتی آن که خودش صدا!!!! ندارد هم بیاید خواننده شود؟!!جالب اینجاست که بار اول که عنوان نوشته خانم مهشید حامدی را دیدم فکر می کردم نکند ایشان هم اصلا آقای چاوشی را خواننده نمی دانند چرا که مگر میشود خواننده صدایش صدای خودش باشد و بیش از 10 سال هم کنسرت نداده باشد ان هم نه اینکه تواناییش را نداشته باشد چرا که میبینیم روزانه بچه خواننده هایی که 5 سال هم نیست خواننده شده اند ولی کنسرت هم برگزار می کنند. به هر حال به جای فیلم از خود پخش کردن و صدایش را به گونه های متفاوت ضبط کردن،دست کم یک بار یک کنسرت کوچک برگزار می کرد و به برخی که اتفاقا خودشان هم چون سالهاست هم خواننده اند و هم مدرس موسیقی ثابت می کرد که ادعای انها که این صدا صدای دست کاری شده با ابزار و این چیزهاست درست نیست! این گوی و این هم میدان! اینهایی که گفتم ادعا کرده اند همان روزها در مورد تتلو هم واقعیتها را گفتند و دیدیم و میبینیم که بیراه هم نگفته بودند!

  2. کلیپ ابی برای زمان گزشته است لطف کنید شایعه درست نکنید اگر اطلاعات ندارید

  3. مرتضی ساوجبلاغی

    دوتاشون هیچ چی نیستن خواننده فقط خودم مثل بنزروزنامه کتاب و…..میخونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *