رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش + جنجال و واقعیت پشت پرده

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش + جنجال و واقعیت پشت پرده انتشار کلیپ رقص دو بازیگر زن را در مجله شبونه بخوانید.

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش

حواشی و جنجال رقص دو بازیگر زن و همچنین برخی نمایش های تاتر و بازیگران حسابی دردسر ساز شده و حواشی را رقم زده و حتی پای دادستان نیز به میان آمده و پوشش و حواشی اجرا مورد انتقاد قرار گرفته است.

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش

عکس باران کوثری و آزاده صمدی

اما کلیپ باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش و حرکات موزون دو بازیگر زن مشهور روی سن حواشی زیادی را پدید آورده و جنجالی شده و عکس های آنها در حال رقص با لباس تونیک و شلوار منتشر شده است.
فیلم رقص نامتعارف دو بازیگر زن در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است و این دو در حالیکه لباس لیمویی بر تن دارند در تاتر و روی سن در حال حرکات موزون و رقصیدن در این کلیپ مشاهده می شوند.

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش

فیلم رقص باران کوثری و آزاده صمدی

باران کوثری و آزاده صمدی بعد از اتمام رقص و نمایش هر دو با خبرنگاری آنجا حضور دارد با همان لباس ها و پوشش لیمویی رنگ مصاحبه کردند.

لازم به ذکر است وی همسر سابق هومن سیدی کارگردان و بازیگر ایرانی می باشد.
این کلیپ بسیار کوتاه بوده و بخشی کوچک از رقص دو بازیگر معروف سینما و تاتر را نمایش می دهد و حرکات موزون آنها را نشان می دهد.
الیته وی به عنوان بازیگر مهمان در این نمایش حضور دارد.

واقعیت کلیپ رقص چیست

در پی منتشر شدن این کلیپ در برخی رسانه ها اعلام شده که این فیلم اصلا ربطی به الان و امسال ندارد و مربوط به دو سال پیش است و جدید نیست و علت انتشار این فیلم بعد از دو سال مجهول و مشخص نیست و برخی نیز به این نکته و تاریخ فیلم اشاره نکردند.

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش

پوشش باران کوثری و آزاده صمدی هنگام رقص

لازم به ذکر است که به تازگی نمایش های تاتر و طرز پوشش و حرکات موزون و رقص و استفاده از کلاه گیس به جای حجاب با جنجال و حواشی زیادی مواجه شده و گاهی نیز نمایش این گونه تاتر متوقف می شود.

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش

ماجرای رقص باران کوثری و آزاده صمدی در کلیپ

استفاده از کلاه گیس و بازی مختلط در نمایش ها مورد انتقاد قرار گرفته و این شیوه و مدل اجرا های بازیکران تاتر مورد نکوهش برخی فعالان قرار گرفته است.هومن سیدی

در زیر فیلم منتشر شده از رقص باران کوثری و آزاده صمدی را برای کاربران برای دانلود گزاشته تا موضوع و حواشی این کلیپ را دریابید.
باران کوثری به تازگی در فیلم عرق سرد بازی کرده و آزاده صمدی نیز در فیلم جدید کمال تبریزی به نام مارموز نقش آفرینی کرده است.

رقص باران کوثری و آزاده صمدی در یک نمایش + جنجال و واقعیت پشت پرده

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *