فیلم کامل رقص هندی هادی چوپان در نمایشگاه بدنسازی

فیلم رقص هندی هادی چوپان در نمایشگاه بدنسازی +دانلود آهنگ هندی کامل

فیلم کامل رقص هندی هادی چوپان در نمایشگاه بدنسازی

فیلم کامل رقص هندی هادی چوپان در باشگاه و نمایشگاه بدنسازی در هندوستان و دانلود کامل آهنگی که هادی چوپان با آن میرقصد را در این صفحه ببینید.

هادی چوپان یکی از بدنساز های سرشناس کشورمان بوده که در مسابقات بین‌المللی توانست افتخارات زیادی را به ارمغان بیاورد.

فیلم کامل رقص هندی هادی چوپان در باشگاه بدنسازی

چندی پیش در هندوستان در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام شرکت کرد که مورد توجه رسانه‌های هندی قرار گرفت.

یکی از نکات جالب توجهی که در این سفر هادی چوپان وجود داشت رقص او در سالن بدنسازی بوده که در نوع خود می تواند جالب باشد.

دانلود کامل این آهنگ با کیفیت اصلی

هادی چوپان متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۶ در شهرستان سپیدان استان فارس بوده و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ به عنوان عضو سابق تیم ملی فعالیت می کرد.

هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۱۹ موفق شد جایزه قهرمان مردمی را به خود اختصاص دهد اتفاقی که در تاریخ بدنسازی ایران بی سابقه بوده است و تا به حال هیچ کس نتوانسته از ایران به مسابقات مستر المپیا راه پیدا کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم رقص یوسف صیادی در جوکر تایم
فیلم رقص کردی دنی آلوز در کنار سرآشپز معروف
فیلم رقصیدن مهدی طارمی در عروسیش 

مربی او در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ جمشید اوجی بود. پس از آن، چند سال مربی نداشت و از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ علی نعمتی مربی‌گری او را بر عهده داشت. از اواخر ۱۳۹۶ به این سو هنی رامبد عهده‌دار مربی‌گری اوست. چوپان ساکن شیراز است و در آن شهر مدیریت یک باشگاه بدن‌سازی را بر عهده دارد.

هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در اَبنُو، شهرستان سپیدان، استان فارس، شیراز، بدنساز می باشد. تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است، فعالیت اش را از پرورش اندام شروع کرد و به عضویت تیم ملی بدنسازی ایران رسید و حالا در محافل جهانی به گرگ ایرانی معروف است.

رویای هادی چوپان، این بود که یک دوچرخه بخرد و سرانجام او با پولی که بدست آورده بود،( 14 ساعت کار روزانه در طی سه ماه در یک تابستان بسیار گرم) توانست یک دوچرخه برای خود بخرد.

هادی چوپان، نوجوانی کنار دست برادرش گچکاری می کرد تا این که اولین بار در سال 1385 شش سال بعد از شروع کارش به مقام قهرمانی بزرگسالان استان فارس دست پیدا کرد. او هم زمان توانست به مدال طلای کشوری هم دست یابد.

هادی چوپان چند سال پیش ازدواج کرده است و دو فرزند به نام‌های محمد حافظ و نادیا دارد. هادی همیشه با احترام از همسرش یاد می‌کند و می‌گوید اگر نبود من فلج بودم. هادی خانواده‌اش را خیلی دوست داد و طبق گفته خودش، مهمترین دلیل مهاجرت نکردنش خانواده‌اش هستند.

الگوی هادی هم در ورزش و هم در زندگی، حضرت علی (ع) است. هادی فردی صادق و راست‌گو است و برخلاف بدن عضلانی و درشتی که دارد، دارای قلبی مهربان و خویی آرام است. همچنین بسیار منش والایی دارد و در مصاحبه‌هایش بسیار صادقانه گفتگو می‌کند و لهجه‌ی شیرین شیرازی دارد. او بسیار رک و صادق است و بدون هیچ تعارفی باشگاه خود را بهترین باشگاه ایران می‌داند.

هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۱۹ با شگفتی سازی بزرگ توانست عنوان سومی را به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به دست آورد.

در سال 2020 مقام چهارمی را بدست آورد و در سال ۲۰۲۱ توانست عنوان سومی را تکرار کند و مجدداً به مقام سومی و قهرمان مردم دست پیدا کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *