روش بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

روش های بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

روش بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن به همراه تصاویر آن را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

روش های بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

ورزش هایی که اغلب برای بزرگ کردن باسن درنظر گرفته میشود در قالب حرکاتی مانند اسکات و دانکی و کیک و لانژ با دمبل و ددلیفت نام برد که برخی به سادگی داخل منزل قابل انجام می باشد.

روش بزرگ کردن باسن

دراین مقاله چند حرکت ورزشی را برای تقویت ماهیچه باسن معرفی میکنیم.

یکی از فواید بزرگ کردن باسن از طریق ورزش این است که شما مجبور نیستی هزینه هنگفتی را در نظر بگیرد .

1)حرکت اسکات

اسکوات یکی از بهترین حرکات برای بزرگ کردن ماهیچه باسن است شما میتوانید از طریق این تمرین نتیجه دلخواه خود را کسب کنید توجه داشته باشید که حرکات ورزشی باید به درستی صورت بگیرد چون روش نادرست آن سبب آسیب رساندن به اندام شما میشود.

در این ورزش توصیه میشود زانوهایتان را به اندازه کافی خم نکنید و سعی کند عضلات باسن را بیشتر درگیر کنید .

خیلی ها معتقدند که ورزش اسکوات سبب آسیب رساندن به زانو میشود که این مورد پایه علمی ندارد پیشنهاد ما به شما این است اگر میخواهید باسن بزرگی داشته باشید این حرکت را انجام دهید و در این روش بیشتر پایین آمدن را فراموش نکنید تا فشار بیشتری وارد شود

روش های بزرگ کردن باسن

روش های بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

2)حرکت ددلفیت

این حرکت به عنوان بهترین حرکت برلی تقویت ماهیچه باسن و پشت ران می بشد و پیشنهاد میشه این حرکت را به صورت 3 ست 8 تا 10دقیقه ای انجام دهید.

روش صحیح

برروی کف بایستید و به طرف جلو تا لگن خم شوید و میله هالتر را بگیرد .
بالاتر تنه خود را با وزنی که در دست دارید بالا آورده و دوباره خود را در حالت ایستاده قرار دهید و در انجام این حرکت به کمر خود قوس بدهید .

پیشنهادی:

3)لانژ با دمبل

این حرکت بر ناهیچه داخلی ران پا هم اثر گذاشته است و سبب میشود پایین تنه قوی داشته باشید .

روش های بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

بدن خود را در حالت ایستاده قرار دهید .پاهایتان را جفت کنید و دمبل ها را در دوست نگه دارید .
پای چپ خود را به طرف جلو حرکت دهید و پای راست را کمی خم کتید و بالا تنه خود را به حالت کشیده نگه دارید و به مدت 30دقیقه در این حالت بمانید و این حرکت را تا 3یا 5 دقیقه ادامه دهید این حروت میتواند تاثیر بسیاری برای حجیم کردن باسن شما داشته باشد.

روش های بزرگ کردن باسن

این حرکت آمیخته روش های قبلی است و شامل اجرای اسکوات ددلفیت با استفاده از یک کتل بل است . برای این حرکت شما نیاز به 2کتل بل با وزن دو نیم کیلو دارید این روش نیز میتواند مفید باشد.

5)حرکت یوگا

از مزیت این حرکت این است که شما دیگر نگران تهیه کردن تجهیزات نیستید و آن را رد هر زمان و مکانی میتوانید انجام دهید و این حرکت از وزن بدن خود شما برای فشار نیرو استفاده میکند .

روش های بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

حالت صندلی

این حرکت یوگا باسن قسمت بیرونی و داخلی ران را زیبا و خوس فرم میکند و ول ناحیه پشتی را تحت تاثیر قرار میدهد. در این روش بایستید و پاهایتان را جفت کرده و دست ها را بالا نگه دارید و کف دست را روی یکدیگر قراردلده و زانوهایتان را خم کنبد و تمام فشار وزن بالا تنه خود را درحین خم کردن زانو به پاشنه های پاهایتان وارد کرده و به مدت 8 تا 10ثانیه در این حالت بمانید و به مدت یک تا دو دقیقه در روز انجام دهید .

از دیگر حرکات یوگا که به افزایش حجم باسن کمک میکند عبارتند از حالت پل و رقص سیوا نام برد.

6)دویدن برای بزرگ کردن باسن

دویدن با سرعت نرمال به فرم دهی باسن کمک میکند باید در هنگام دویدن سرعت خود را بیشتر کرده و تا فشار بیشتری به باسن وارد شود و با سوزاندن کالری ماهیچه پایین تنه خود را بسازید

7) دستگاه الپتکال

از مزایا منفی این حرکت این است که فقط در باشگاه قابل استفاده است اما فوایدش این است که ماهیچه باسن را خوش فرم میکندو با انجام این کار هم وزن خود راکم میکنید هم باسن خود را قوی میکنید.

روش های بزرگ کردن باسن

روش بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

9) گام ایروبیک

این حرکت جز حرکات ساده است که شامل قدم گذاشتن به سمت بالا و پایین است و با اهنگ میتوانید هماهنگ تر حرکات را انجام دهید.

9) حرکات ضربه دانکی

این حرکت که جزو ایروبیک است در فرن دهی لگن و نواحی پایین پا مؤثر بوده است و به هیچ تجهیزات خاصی نیاز نداشته و به سادگی در هر جایی قابل اجرا می باشد و جز بهترین روش بزرگ کردن باسن است و این حرکت 5 نوع را شامل میشود ضربه دانکی پایه ، دیواری، با دامبل و ران راست و دانکی با توپ و تعادل اشاره کرد.

روش بزرگ کردن باسن + حرکات ورزشی بدنسازی برای بزرگ شدن باسن

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *