بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) و همسرش حسین کیانی + عکس های رويا ميرعلمي

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) و همسرش حسین کیانی و فرزندان +عکس

رویا میرعلمی متولد 10 شهریور 1357 در قزوین بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.  وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. بیشتر فعالیت های او در حوزه تئاتر است. رویا میرعلمی با حسین کیانی کارگردان تئاتر ازدواج کرده است این زوج صاحب یک پسر بنام کارن هستند.

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) و همسرش حسین کیانی + عکس های رويا ميرعلمي و تصاویر این هنرمند را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

رویا میرعلمی از هنرپیشه های حرفه ای کشورمان بوده که او را بیشتر برای بازی در کاراکترهای طنز میشناسند و شاید دلیل اصلی آن موفقیت اش در سریال لیسانسه ها بوده است سریالی که بدون شک یکی از برگ های برنده کارنامه خانم میرعلمی بوده و نشان داد چقد بازیگر قابلی است این خانم هنرمند در فیلم ها و سریالهای زیادی بازیگری است اما کاراکترهای طنز را به خوبی میتواند بازی کند و تسلط کامل دارد.

  • نام : رویا میرعلمی
  • متولد : 10 شهریور 1357 قزوین
  • زمینه فعالیت : تئاتر ، سینما و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : کارشناسی طراحی صحنه
  • همسر : حسین کیانی
  • فرزندان : کارن کیانی
  • قد : 165 سانتیمتر

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) و همسرش حسین کیانی + عکس های رويا ميرعلمي

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر)

رویا میرعلمی بازیگر تلویزیون ,سینما و تئاتر متولد سال 1357 در شهر قزوین می باشد و 39 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای مدرک کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران می باشد.

رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال لیسانسه ها

این مجموعه که سالهای گذشته با نام لیسانسه ها پخش میشد حالا فصل جدید آن توسط اقای سروش صحت تولید شده که با نام فوق لیسانس ها مهمان خانه های مردم شده است.

هنرمندان و کمدین های زیادی در این مجمعه باززی میکنند که یکی از این هنرمندان خانم رویا میرعلمی بوده که نقش فرشته رحیمی همسر محمود مهاجر (بیژن بنفشه خواه) را بازی میکند که حضور او باعث جذابیت بیش از پیش این سریال تلویزیونی گردیده است.

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) و همسرش محسن کیانی + عکس های رويا ميرعلمي

در ادامه این بخش از مجله شبونه به بیوگرای این خانم هنرمند خواهیم پرداخت.

بیوگرافی رویا میرعلمی

بازیگر تلویزیون ,سینما و تئاتر متولد سال 1357 در شهر قزوین می باشد و 39 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای مدرک کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران می باشد.

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) و همسرش حسین کیانی + عکس های رويا ميرعلمي

رویا میرعلمی در سال 90 با حضور در سال حیرانی وارد تلویزیون شد و بعد از آن با سریال زمانه توانست بهتر دیده شود .

هچنین ببینید: بیوگرافی همه بازیگران سریال لیسانسه ها

این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۷۸ با تئاتر آغاز کرد. وی متاهل است و پسری به نام کارن دارد.

عکس های بی حجاب رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال لیسانسه ها +بیوگرافی و تصاویر

رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال لیسانسه ها

از کارنامه هنری رویا میرعلمی می توان به فیلم هایی چون ‏”برادر” (مهدی غضنفری)-۱۳۸۷‏، ‏”صبح روز هفتم” (مسعود اطیابی)-۱۳۸۷‏ و ‏”بیداری” (فرزاد موتمن)-۱۳۸۷‏ و سریال هایی چون ‏”وجدان آشفته” (منوچهر هادی)-۱۳۸۸‏ و “زمانه” (حسن فتحی)-۱۳۹۱ اشاره کرد.

همسر رویا میرعلمی کیست؟

رویا میر علمی متاهل بوده و چند سال پیش با حسین کیانی کارگردان تئاتر زندگی مشترک خود را آغاز کرده است. حسین کیانی متولد ۱۳۵۳ اهل ملایر نمایشنامه نویس و کارگردان می باشد و حاصل ازدواجشان پسری به نام کارن است.

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) و همسرش حسین کیانی + عکس های رويا ميرعلمي

ماجرای اشنایی با همسرش

رویا میرعلمی سالهاهمیشه دلم می خواست فردی که قرار است سالها با او زیر یک سقف زندگی کنم آگاه باشد و خوشبختانه حسین کیانی از زمانه خودش چندین قدم جلوتر و آگاه تر است، بعد از نمایش خویش خانه تجربه همکاری مجدد ما را به این نتیجه رساند که می توانیم زوج خوبی باشیم و ما در دوره ای این تصمیم را گرفتیم که فاصله زمانی زیادی میان تصمیم گیری تا ازدواج نبود، نه مثل این روزها که بعد از 10 سال معاشرت آخرش هم به جایی نمی رسند (باخنده).

عکس بدون حجاب رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال لیسانسه ها +بیوگرافی و تصاویررویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال لیسانسه ها

رویا میرعلمی که در آستانه ۳۷ سالگی قرار دارد دفتر خاطراتش را در سین جیم فرهنگی باشگاه خبرنگاران با ما ورق می زند.
سین: اولین جرقه های ورودتان به عرصه تئاتر؟ 
جیم:پیش از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته طراحی صحنه در دانشگاه هنرهای زیبا علاقه به هنر در من وجود داشت و در حوزه های نقاشی و داستان بی تجربه نبودم. با آنکه ترجیحم قبولی در رشته گرافیک یا نقاشی بود، اما این اتفاق نیفتاد و به علت علاقه ام به طراحی صحنه، این گرایش از هنر تئاتر را برگزیدم. اما خیلی اتفاقی در سال های اول ورود به دانشگاه وارد عرصه بازیگری شدم.
سین:چرا اتفاقی؟ و این اتفاق چگونه افتاد؟ 
جیم:قبل از ورودم به عرصه بازیگری هیچ علاقه و تجربه ای در این حوزه نداشتم و اصلا بازیگری دغدغه ام نبود، با این همه با مطرح شدن پیشنهادی به عنوان کوچکترین عضو گروه نمایش خویش خانه به کارگردانی حسین کیانی با بازی احمد مهرانفر، آیدا کیخانی و آنته آ پناهی به روی صحنه سالن تجربه رفتم که این روزها با نام سالن استاد سمندریان شناخته می شود، البته ناگفته نماند آن زمان هنوز با حسین کیانی ازدواج نکرده بودم.
سین:احساستان را در اولین تجربه بر روی صحنه به یاد دارید؟ 
جیم:خوشبختانه تئاتر را به صورت حرفه ای آغاز و دنبال کردم، اما هیچ وقت حس و حال اولین باری را که در مقابل تماشاگران روی صحنه رفتم را فراموش نمی کنم، با اینکه کماکان بعد از سالها تجربه و فعالیت در این حرفه هنوز وقتی به روی صحنه می روم برای مجذوب کردن و خسته نشدن مخاطب و اجرایی بی نقص اضطراب دارم و فشارم پایین می آید، اما در اولین تجربه یک لرزش درونی بر من مسلط شده بود، آنقدر استرس داشتم که حتی نمی دانستم برای فرار از این احساسات باید چه کنم و فقط خودم می دانستم در آن لحظات بر من چه می گذرد و هیچ کدام از تماشاگران و بازیگران متوجه حالت های من نشده بودند.

عکس بی حجابی رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال لیسانسه ها +بیوگرافی و تصاویر

سین:بیشتر حضور شما را به عنوان بازیگر شاهد بودیم، چرا از طراحی صحنه فاصله گرفته اید؟ 
جیم:در ابتدای حضورم در این حرفه به دلیل علاقه و گرایش تحصیلی ام به عنوان طراح صحنه و لباس فعالیت داشتم و به یاد دارم در یکی از جشنواره های فجر همان سال ها در بخش طراحی صحنه و بازیگری زن کاندید و در نهایت به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شدم.
همیشه ترجیح می دهم انرژی و زمان خود را صرف حیطه ای کنم که در آن شناخته شدم و به اصطلاح از یک شاخه به شاخه دیگر نپرم، سالهاست که بازیگرم و آن تمام روح و جسم مرا درگیر خودش کرده است و با وجود علاقه به گرایش تحصیلی ام مشغله کاری و ذهنی مانع از فعالیتم در آن حوزه می شود.
سین:صحنه یا دوربین؟ 
جیم:ترجیح من کار خوب است، درهرکدام از حوزه های تئاتر، سینما و تلویزیون اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، صددرصد فارغ از آنکه مربوط به چه حوزه ای است آن را می پذیرم.

عکس بدحجابی رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال لیسانسه ها +بیوگرافی و تصاویر

آثار رویا میرعلمی

سینما

آقا یوسف (۱۳۹۰)
خواب زده‌ها (۱۳۹۲)
بیداری (۱۳۸۷)
صبح روز هفتم (۱۳۸۷)
برادر (۱۳۸۷)

بیوگرافی رویا میرعلمی و فرزندش پسرش + عکس های رويا ميرعلمي

تلویزیون

وجدان آشفته (۱۳۸۸)
عصر پاییزی (۱۳۹۲)
برای دومین بار

سریال

پاهای بی‌قرار (۱۳۹۷)
لیسانسه‌ها (۹۶–۱۳۹۵)
شمعدونی (۱۳۹۴)
زمانه (۱۳۹۱)
حیرانی(۱۳۹۰)

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) + عکس های رويا ميرعلمي

طراح صحنه و لباس و بازی

رژیستورها نمی‌میرند (۱۳۸۰)
مضحکه شبیه قتل (۱۳۸۲)

اجراها

زندانی خیابان دوم (۱۳۹۶)
روز عقیم (۱۳۹۶)
اتاق (۱۳۹۶)
سعدی تابستان سی‌ودو (۱۳۹۵)
همسایه ی آقا (۱۳۹۵)
راپورت‌های شبانه دکتر مصدق (۱۳۹۵)
ناسور (۱۳۹۵)
جان گز (۱۳۹۴)
مضحکه شبیه قتل (۱۳۹۴)
مادر مانده (۱۳۸۸)
اهل قبور (۱۳۸۸)
مهر هفتم (۱۳۸۸)
بیداری خانهٔ نسوان (۱۳۸۷)
آتن-مسکو (۱۳۸۷)
خواب بیوقت حوریه (۱۳۸۷)
بیداری خانه نسوان (۱۳۸۷)
طناب (۱۳۸۵)

بیوگرافی رویا میرعلمی (بازیگر) + عکس های رويا ميرعلمي
همسایهٔ آقا (۱۳۸۵)
تکیهی ملت (۱۳۸۴)
دن کامیلو (۱۳۸۴)
حرفی به جای حرفی دیگر (۱۳۸۲)
قرمز و دیگران (۱۳۸۲)
تیاتر اجباری (۱۳۸۳)
پنهانخانه پنج در (۱۳۷۹)
خیشخانه (۱۳۷۸)
بازیخانه (۱۳۷۸] واقعه در مجلس سودابه خوانی (۱۳۷۸)

صداپیشگی

کتاب صوتی شهر غصه (۱۳۹۵)

بیوگرافی رویا میرعلمی

با همسرم تعامل خوبی دارم

خوشبختانه در تمام این سالها سعی کردیم با تعامل با یکدیگر جلو برویم، تجربه های مشترک زیادی با همسرم داشتم و معمولا او هر شخصیتی را با توجه به شناختی که از من و سایر اعضای گروه دارد خلق می کند. گاهی پیشنهاداتی را مطرح می کنم و گاهی هم به آنچه که مربوط به نقشم است اعتراض می کنم و پیش آمده که خلق شخصیتی را که دوست دارم ایفاگر آن باشم را به او پیشنهاد کنم، چند سال قبل خواهان ایفای نقش دختری بودم که از لحاظ عقلی دچار مشکل است و نمایشنامه ای هم براساس همین موضوع به قلم حسین کیانی نوشته شد، البته پیشنهادات من همواره با تغییراتی از سوی او بکار گرفته می شود، در حال حاضر علاقه به بازی در نقش یک معتاد را دارم، به همسرم هم گفتم اما نتیجه ای نگرفتم. (باخنده)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *