ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد شهره لرستانی ریش دراورد

ریش و سبیل مازیار لرستانی (شهره لرستانی) را ببینید رسما ریش دراورد

شهره لرستانی با انتشار تصویری از خود از رش هایش رونمایی کرد و رسما ریش دراورد گویا هومورن درمانی او جواب داده است و در جال روییدن ریش و سبیل است.

ریش و سبیل مازیار لرستانی

ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد شهره لرستانی ریش دراورد این خبری است که در فضای مجازی منتشر شده است در حالی که این ریش و سبیل مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم های شهره – مازیار لرستانی میباشد و تغییر جنسیت ربطی به ریش دراوردن ندارد البته شاید بتوان با خوردن برخی از خوراکی ها و داروها هورمون های مردانه را در بدن افزایش داد اما به این شکلی که در تصاویر او منتشر شده نمیتواند ریش ها و سبیل های طبیعی باشد.

ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد شهره لرستانی ریش دراورد

تغییر جنسیت شهره لرستانی و تغییر نام او به مازیار لرستانی در روزهای اخیر با واکنش های زیادی رو به رو شده است این بازیگر که چند پیش به صورت رسم اعلام کرد که تغییر جنسیت داده و این اتفاق برایش دردسرهای زیادی به وجود آورده است.

ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد

 

او میگوید بعد از انتشار خبر تغییر جنسیت او مشکلاتی برایش به وجود آمده و برخی از مردم به او بی احترامی کرده اند و حتی او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

این روزها در فضای مجازی تصاویری از شهره لرستانی منتشر شده که مربوط به گریم او در یک فیلم سینمایی بوده است اما برخی از پیج های اینستاگرام نوشته اند که او بعد از تغییر جنسیت اقدام به کاشت ریش و سبیل کرده است که البته واقعیت ندارد و تصویر مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم های قدیمی او میباشد.

ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد شهره لرستانی ریش دراورد

تغییر جنسیت از موضوعات جنجالی دربین برخی از چهره های سرشناس بوده که همیشه حواشی را به وجود آورده است چندی پیش نیز خبر تغییر جنسبت محمدرضا فروتن جنجال ساز شده بود..

به هر حال تطبیق جنسیت برای افرادی که دارای روحی متضاد در کالبد متفاوت هستند قانونی بوده و در سراسر جهان عرف میباشد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *