زمان و ساعت دقیق مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی مشخص شد

زمان و ساعت دقیق مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی مشخص شد

زمان و ساعت دقیق مبارزه سجاد غریبی هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی همراه جزئیات کامل و فیلم مبارزه هالک ایرانی با گوریل قزاقستانی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان و ساعت دقیق مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی مشخص شد

زمان و ساعت دقیق مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی

بعد از کناره‌گیری مارتین فورد از مسابقه با سجاد غریبی حالا یکی از بلاگرهای قزاق اعلام آمادگی کرده تا با سجاد غریبی هالک ایرانی مبارزه کند.

این ورزشکار قزاق که خود را گوریل قزاقستانی می داند در یک ویدیوی خطاب به سجاد غریبی گفته است که شما بزدل هستید و اگر می توانید با من مبارزه کنید .

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این مبارزه استقبال کردند و معتقدند که بهترین گزینه برای سجاد غریبی این ورزشکار قزاقستانی بوده که همچون خودش مبتدی است و فقط در فضای مجازی شهرت دارد.

درباره زمان دقیق مبارزه این دو نفر هنوز خبری منتشر نشده است اما مدیر برنامه های سجاد غریبی اعلام کرده که قرار است آنها به زودی با یکدیگر مبارزه کنند و زمان و ساعت این مسابقه اعلام خواهد شد.

سجاد غریبی یکی از چهره‌های جنجالی فضای مجازی بوده که چند سالی است با عکس های عجیب و غریب از خود در فضای مجازی عرض اندام می‌کرد اما بعد از اینکه ویدیوهای او منتشر شد مشخص گردید که تصاویری که از روی منتشر شده صرفاً دستکاری شده و ویرایش شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *