زمان پخش سریال بوتیمار

زمان پخش سریال بوتیمار به همراه جزئیات کامل ساعت پخش سریال بوتیمار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علیرضا نجف زاده کارگردان پرکار و با سابقه کشورمان که سریال طنز زوج یا فرد را در سال 1398 ساخته بود حالا با سریال جدید بوتیمار و با بساری از بازیگران بزرگ کمدی کشورمان را آماده کرده است سریالی که در ان حمید لولایی و مرجانه گلچین به ایفای نقش میپردازند.

زمان پخش سریال بوتیمار

شنبه شب ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما پخش می‌شود.

گفتنی است این مجموعه دوبار در روز باز پخش می‌شود، یکبار ساعت ۲ بامداد و یکبار ۳ بعد از ظهر فردای همان شب روی آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

زمان پخش سریال بوتیمار | سریال بوتیمار کی پخش میشود؟

نام ابتدایی‌ اش، “ویلا” بود و در هنگامِ شروع فیلمبرداری به “بوتیمار” تغییر نام داد. سازندگانش پیش از آن برای تلویزیون “زوج یا فرد” را ساختند. سریال در همان موعدِ اعلام شده در جنگل سی‌ سنگان کلید خورد اما نامش از “ویلا” به “بوتیمار” تغییر کرد.

این سریال تلویزیونی در فضایی طنز با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور و به قلم سعید جلالی، آرمان صبوری و شهاب عباسی برای پخش از شبکه سه سیما آماده می‌شود.

اسامی بازیگران سریال بوتیمار

حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: «بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند…بوتیمار همیشه نگران فرداست.»

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا