زمان (ساعت) پخش سریال سرجوخه کی پخش میشه؟

زمان پخش و بازپخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه سه

تاریخ انتشار 6 آبان 1400 – Study time 3 minutes

زمان پخش و بازپخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه سه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

زمان (ساعت) پخش سریال سرجوخه

مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» بعد از اتمام سریال هم سایه  بر روی انتن رفته است

سریال سرجوخه پس از پایان مجموعه هم سایه در کنداکتور شبکه سوم سیما قرار گرفته و از روز دوشنبه ۳ آبان به صورت هرشب در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

تکرار این مجموعه در ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد.

در این مجموعه تلویزیونی حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی، حبیب دهقان نسب و… به نقش آفرینی پرداخته اند.

سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی چه چیزی به آن از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شده است قرار است به زودی (اول خرداد) از شبکه سوم سیما بر روی آنتن برود

این سریال همچون سایر سریال های آقای احمد معظمی موضوعی سیاسی و امنیتی دارد آقای معظمی که با سریال خانه امن موفق شد مخاطبان زیادی را جذب تلویزیون کند حالا با سریال موضوعی امنیتی اما از زوایای دیگر مهمان خانه های مردم خواهد شد و بدون شک مورد استقبال مردم قرار می گیرد

زمان (ساعت) پخش سریال سرجوخه کی پخش میشه؟

این سریال قرار است بعد از ماه رمضان از شبکه سوم سیما برای آنتن برود و از اول خرداد ماه پخش آن شروع خواهد شد لازم به ذکر است که بازیگران شناخته شده این سریال از جمله حمید رضا احمدی که نقش اصلی را بر عهده دارد از جمله اتفاقات مثبت این سریال خواهد بود این مجموعه همچنین دارای صحنه های اکشن بوده که به جذابیت سریال خواهد افزود.

«سرجوخه» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است و از دیگر عوامل این سریال می توان به: مشاوره تهیه کننده: مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو اشاره کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *