بیوگرافی همه بازیگران سریال افسانه هزارپایان

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال افسانه هزارپایان

بازیگران سریال افسانه هزارپایان به همراه بیوگرافی و تصاویر و معرفی نقش + زمان پخش و تعداد قسمت های این سریال را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال افسانه هزارپایان

سریال افسانه هزارپایان ساخته آقایان شهاب عباسی ، حسن وارسته به نویسندگی حمزه صالحی در 52 قسمت در ژانر تاریخی و طنز تهیه شده است که در سال 1396 این سریال در قالب 15 قسمت از شبکه های تلوزیونی چنج سیما و دو به روی انتن رفت ، حالا باخبر شدیم ادامه این سریال طنز از شبکه نسیم و سه سیما از 30 خردادماه 1399 به روی آنتن رفته است.

بیوگرافی همه بازیگران سریال افسانه هزارپایان

خلاصه سریال

در خلاصه این فیلم آماه است  که خانواده ای برای تهیه جهزیه عروسی به مسافرت میروند که در راهزنها به آنها حمله میکنند و مسیر زندگی این دو خانوار دگرگون میشود.

اسامی بازیگران سریال به همراه معرفی نقش

از بازیگران این سریال میتوان به : نسرین مقانلو در نقش گلاب عمه مهرداد و نازگل ،رامین راستاد در نقش آشناس برادر نازگل ،کیمیا گیلانی نازگل مستخنسی در نقش خواهر مهرداد ، رضا توکلی گرشا در نقش عمو نازگل و مهرداد ، عزت االه مهرآورن در نقش پدرشوهر نازگل و تاجر ابرشهر ، علی اوسیوند در نقش عطار ، رامین ناصر نصیر در نقش حکیم دانا ، بیوگ میرزایی کلاهبردار ، فرشته ترابی در نقش بانو سوبیه ، سارا والیانی در نقش مهربانو همسر حکیم ،سوزان عزیزی در نقش زن تاجر ،ابراهیم شفیعی در نقش دلال ،مرتضی رستمی در نقش گرگین مامور امنیت کهن شهر ،حامد تهرانی پدر نقش سر تاجر و عاشق نازگل، سالار کریمخانی  در نقش سر گندای ،عزت‌الله رمضانی فرد در نقش پیشکار پیشکار تاجر ،ارژنگ امیرفضلی در نقش حسام بیگ راهزن و رقیب مراد بیگ ،رحیم نوروزی در نقش مراد بیگ راهزن و رقیب حسام بیگ مریم کاویانی در نقش ترمه مادر نازگل و مهرداد ، را نام برد .

بیشتر ببینید: معرفی کامل سریال افسانه هزارپایان + تصاویر بازیگران 

نسرین مقانلو در سریال افسانه هزارپایان

زمان پخش سریال

این سریال از روز 30 خردادماه از شبکه نسیم و سه سیما به روی آنتن رفته است .

 

بیوگرافی بازیگران سریال افسانه هزارپایان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *