زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال تازه وارد و بازپخش از شبکه سه

زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال تازه وارد و بازپخش از شبکه سه

زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال تازه وارد و بازپخش از شبکه سه همراه با جزئیات پخش سریال تازه وارد را در این صفحه ببینید.

زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال تازه وارد و بازپخش از شبکه سه

زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال تازه

سریال تازه وارد یکی از سریالی جدید شبکه سوم سیما بوده که هرشب ساعت 20:45 پخش خواهد شد البته این سریال بعد از پایان سریال حکم رشد بر روی آنتن خواهد رفت.

سریال تازه وارد را می توانید هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 تماشا کنید و تکرار آن نیز در ساعت های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روز بعد روی آنتن شبکه 3 می رود.

درباره این سریال معاون سیما در ادامه مراسم خطاب به فیلمسازان تاکید کرد: سعی کنید یارتان را پیدا و خودتان را تکثیر کنید. خیلی مهم است که نیروهای شبیه به شما به مدیران معرفی شوند. من همیشه از خانه تولیدات جوان دفاع می‌کنم. این مجموعه ادعایی ندارد و دارد برای آنتن فکر می‌کند.

بازیگران این سریال عبارت اند از: رضا بنفشه‌خواه، محمد نادری، آشا محرابی، امیرمحمد زند، الهام طهموری، مریم خدارحمی، علی عامل‌هاشمی، سهی بانو ذوالقدر، محمدجواد طاهری، حامد احمدجو، مهری آل‌آقا، سپیده خداوردی، زهرا داوودنژاد، خیام وقارکاشانی، نیلوفر هوشمند، آیلین جاهد، مهدیه نساج، سالار کریم‌خانی، حسین شهبازی، نسیم باقریان، آندیا جعفری، بهنام شرفی، عرفان برزین، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد، محمدمهدی سجادیان، شیوا خنیاگر، آرش دهقان، علی دلپیشه، هادی دیباجی، ناهید عساکره، سپیده جعفری، سونیا سنجری، شکوفه عزیزی، بیژن خراسانی و هادی شیخ‌الاسلامی از جمله بازیگران اصلی این اثر هستند.

زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال تازه وارد و بازپخش از شبکه سهزمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال تازه وارد و بازپخش از شبکه سه

این سریال ۱۱ اپیزودی که بیش از ۴۵ بازیگر اصلی در آن نقش‌آفرینی کرده و در ۱۴۰ لوکیشن متفاوت کار شده است، دست روی یکی از معضلات اجتماعی یعنی افزایش سن جمعیت گذاشته و به مساله فرزندآوری پرداخته است.

موحد تهیه کننده سریال با بیان این که مسیری را شروع کردیم که بسیار مهم است،اظهار کرد: نگهداری از این هشت کارگردان سخت است و باید به گام بعدی برای آنها فکر کرد. البته سه گروه هشت نفره دیگر هم داریم که می‌توانند سریال بسازند.

به‌گفته سازندگان این سریال که ریشه در خانه تولیدات جوان دارند، مهم‌ترین نکته سریال «تازه‌وارد» کیفیت کار نیست، بلکه مسئله اول درباره موضوع فرزندآوری است و مسئله دوم هم تربیت نسل جدید از فیلمسازان برای سازمان است. حالا با توجه به اینکه خانه تولیدات جوان تلاش دارد نسل جدید و مستعدی از کارگردانان را به رسانه ملی معرفی کند، باید دید که نتیجه همکاری و تولید سریال «تازه‌وارد» چه نتایجی را به‌دنبال خواهد داشت. با توجه به پروسه تولید این سریال و پایان تولیدش، شبکه ۳ با حضور محسن برمهانی، معاون جوان و جدید سیما مراسم رونمایی برایش برگزار کرد.

«تازه‌وارد» رونمایی از نخستین محصول مشترک دو مجموعه باشگاه فیلم سوره و خانه تولیدات جوان صدا و سیما بود که هدفش بیشتر تربیت و توانمندسازی نیروهای متخصص است. علی فروغی، مدیر شبکه ۳ که با آمدن پیمان جبلی به سازمان از مدیرانی بود که تغییر نکرد، درباره سریال توضیح داد: «ویژگی اول بحث جمعیت است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته‌اند و اینجا بچه‌ها روی موضوع جمعیت کار نمایشی کرده‌اند.

این سریال که محصول خانه تولیدات جوان صداوسیماست و در باشگاه فیلم سوره تولید شده، توسط هشت فیلمساز جوان تولید شده و از روز جمعه هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

رضا بنفشه‌خواه، محمد نادری، آشا محرابی، شیوا خنیاگر، بهنام شرفی، امیرمحمد زند، سپیده خداوردی، مریم خدارحمی، علی عامل‌هاشمی، الهام طهموری، سیدمحمدجواد طاهری، سونیا سنجری، مهری آل‌آقا، شکوفه عزیزی، نگین فیروزمنش، زهرا داودنژاد، نیلوفر هوشمند، جوانه دلشاد، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد، مهدیه نساج، سهی بانو ذوالقدر، هادی دیباجی، هادی شیخ‌الاسلامی، حامد احمدجو، خیام وقارکاشانی، ناهید عساکره، علی دل‌پیشه، سالار کریمخانی، سپیده جعفری، با حضور افتخاری محیا اسناوندی و بیژن خراسانی و بازیگران خردسال از جمله حسین شهبازی، آیلین جاهد، آندیا جعفری، عرفان برزین و آرش دهقان از بازیگران این مجموعه هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *