فیلم کامل زورگیری و خفتگیری وحید آقاپور بازیگر و چاقو خوردن +جزئیات

فیلم کامل خفتگیری و چاقو خوردن وحید آقاپور بازیگر و زورگیری +جزئیات

فیلم کامل زورگیری و خفتگیری وحید آقاپور بازیگر و چاقو خوردن با جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل زورگیری و خفتگیری وحید آقاپور بازیگر و چاقو خوردن +جزئیات

فیلم کامل زورگیری و خفتگیری وحید آقاپور

وحید آقاپور از بازیگران شناخته شده کشورمان بوده که روز گذشته مورد حمله زورگیران قرار گرفته است و زورگیران چند ضربه چاقو به او زده اند.

درباره اینکه فیلم زیر مربوط به زورگیری آقاپور است یا خیر مشخص نیست

شب گذشته ساعت ده و نیم شب بوده که وحید آقاپور در حوالی اتوبان همت مورد زورگیری چند ارازل اوباش و صارق قرار گرفته و بعد از مقاومت او با ضربات چاقو مجروح شده است.

آقای آقاپور ماجرا را اینگونه توضیح میداد که ساعت ده و نیم شب بوده که دو راکب موتور سوار که چاقو های خود را بیرون آورده بودند به سمت این بازیگر گرفته و گفتند که گوشیت را بده وحید آقاپور گفته گوشی من ارزشی ندارد اما شماره های داخل آن برایم بسیار مهم است و مردانگی کنید این را نام ببرید من ۴۰۵ خورده‌ای پول داشتند که دان ها دادم و یکی از آنها گفت شانس آوردی بازیگری و من دوست دارم و نمیدانستم به این حرف رو بخندم یا گریه کنم سپس برگشتند و ۵۰ هزار تومان از آن پول را به من باز گرداندند و گفتند این کرایه ماشین بتوانی به خانه ات بروی.

او می گوید من تا به حال نزدیک چهار بار مورد سرقت قرار گرفته ام و همه تجربیاتی که درباره این اتفاق دارم چطور میتوانم در سریالهای طنز بازی کنم و مردم را بخندانم

آقاپور می گوید که من خواستم که به کسی کمک کنم که از او زورگیری می‌شد و این بلا بر سر من آمد.

او می‌گوید: “من رفتم به کسی کمک کنم که از او خفت‌گیری می‌شد، این بلا را به سر من آوردند، موضوع این است سارقان اخیراً احساس می‌کنند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و حدّت بیشتری با سارق خیابانی برخورد کنند که واقعاً این خفت‌گیری‌ها و سرقت‌ها بیشتر هم شده است.”

آقاپور در توضیحات بیشتری گفته است که بعد از اجرای نمایش «باغ» این اتفاق افتاده است، خوشبختانه آسیب جدّی به عصب و تاندون دستش وارد نشده است و بهبودی دستش زمان‌بر خواهد بود.

حالا نوبت به وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رسیده است. او را با برنامه ممیزی فضای شبکه نمایش‌خانگی بیشتر می‌شناسیم؛ اما در فضایِ سینما و تئاتر بازی‌های خوبی از او سراغ داریم.

متأسفانه شبِ گذشته ساعت ۱۰ و نیم شب، دچار حمله از سویِ خفت‌گیرهایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است. او گفت که حالش بهتر است اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم(ص) به منزل منتقل شده است.

چند روز پیش خبری از محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون آمد که سارقان می‌خواستند در خیابان از او سرقت کنند. او خودش ماجرا را این‌گونه تعریف کرد: «ساعت ۱۱ و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی‌هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد. مرا هم شناختند و یکی از آنها پرسید تویی؟! گفتم گوشی من ارزشی ندارد اما شماره‌هایش برایم مهم‌اند و اگر مردانگی دارید این را نبرید.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *