زمان و ساعت پخش تکرار سریال احضار از شبکه یک و شبکه تماشا

ساعت پخش تکرار سریال احضار از شبکه یک و شبکه تماشا +جزئیات

زمان و ساعت پخش تکرار سریال احضار از شبکه یک و شبکه تماشا +جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

پخش تکرار سریال احضار از شبکه یک و شبکه تماشا

تکرار این سریال هیجان انگیز هر روز ساعت 16 (4 بعدازظهر) از شبکه یک پخش میشود

سریال احضار هر شب ساعت ۲۴ در شبکه تماشا پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های ۰۶:۰۰  صبح و ۱۲:۰۰  روز بعد به روی آنتن می رود.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال احضار از شبکه یک و شبکه تماشا

سریال احضار که به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۰ ساخته شده است از روز چهارشنبه هر شب به روز آنتن شبکه یک سیما می‌رود. سریال احضار به کارگردانی بهروز افخمی ساخته شده است و در ۷ روز هفته حتی پنجشنبه و جمعه نیز پخش خواهد شد.

سریال احضار به کارگردانی بهروز افخمی برای پخش در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ انتخاب شده است. سریالی که دارای قصه‌ای نسبتا ترسناک است و یک سریال متفاوت است.

سریال احضار به کارگردانی آقای علیرضا افخمی این شب‌ها برای ماه مبارک رمضان آماده پخش از شبکه اول سیما میباشد این مجموعه که درباره گروهی از دوستان خانم بوده که تصمیم میگیرند به شمال کشور بروند، ولی در انجا حسادت یکی از آن‌ها باعث میشود سرنوشت پر فراز و نشیبی را تجربه کند.
شب پیش (۲۵ فروردین) اولین قسمت از سریال «احضار» از شبکه یک سیما پخش شد؛ سریالی که چندعامل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا برخی آن را سریالی ترسناک معرفی کنند. کسانی که علیرضا افخمی را می‌شناسند شاید اولین دلیلشان برای ترسناک‌خواندن «احضار» را پیشینه او بدانند. افخمی تقریبا نخستین کارگردانی بود که ۱۶ سال پیش پای سریال‌های ماورایی را به صداو‌سیما باز کرد؛ با «او یک فرشته بود» که به موضوع جدال میان باور‌های دینی و نیرو‌های شیطانی می‌پرداخت؛ اما این سریال مثل خیلی از آثار سینمایی یا سریالی به اشتباه با قرارگرفتن در ژانر وحشت، اثری ترسناک معرفی شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *