ساعت پخش و تکرار مسابقه سیم اخر رضا رشیدپور سیم آخر

ساعت پخش و تکرار مسابقه سیم اخر رضا رشیدپور را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده مشاهده نمایید.

آقای رضا رشیدپور بعد از مدتی دوری از تلویزیون حالا مجددا با یک برنامه مسابقه ای به تلویزیون برمیگردد. مسابقه ای که میشود از یک مسابقه جهانی الگوبرداری شده است همچون برنامه عصر جدید که در سالهای اخیر به عنوان پربیننده ترین برنامه تلویزیونی ایران تبدیل شده است حالا مسابقه بمب نیز قرار است از یک مسابقه جهانی دیگر الگوبرداری کند و ببیند که واکنش مردمبه این مسابقه چگونه خواهد بود.

مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ساعت پخش مسابقه سیم اخر رضا رشیدپور

به نوشته ایسنا تهیه کننده مسابقه بمب درباره تولید این مسابقه و ویژگی های گفت: «بمب» جذابیت های بالایی دارد و در این روزها که مردم به روحیه بخشی و برنامه های مفرح نیاز دارند این برنامه سرگرم کننده است. بر همین اساس در مشورت هایی که اتاق فکر برنامه با مدیران شبکه داشت به این نتیجه رسیدیم که شاید بهتر باشد در چنین فضایی از ساختاری هیجان انگیز و پرانرژی تر استفاده کنیم.

همچنین ببینید: علت حذف برنامه حالا خورشید و رضا رشیدپور 

سیم اخر ؛ الگوبرداری از برنامه‌های خارجی

وی با اشاره به ایده مسابقه بمب تصریح کرد: «بمب» برگرفته از یکی از پربیننده ترین مسابقه هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از ۲۰ کشور در رنکینگ موفق ترین برنامه ها قرار دارد. ما هم تلاش کردیم با استفاده از آن پلتفرم، ساختار این مسابقه را در کشور خود پیاده سازی کرده و براساس محتوای مورد نظر خود ایرانیزه کنیم. به نظرم مخاطب از تماشای این برنامه لذت می برد و استقبال زیادی از آن خواهد شد.

 

رضائیان عنوان کرد: باید این نکته را در نظر داشت که این مسابقه صرفا سرگرمی نیست و در بخش های مختلف، محتوایی کاربردی خواهد داشت تا آگاهی بخشی را هم به همراه داشته باشد.

ساعت پخش و تکرار مسابقه سیم اخر رضا رشیدپور

وی با اشاره به ایده تولید مسابقه های موفق جهانی گفت: «عصر جدید» توانست یکی از الگوهای برنامه سازی موفق را ایرانیزه کند تا ما از سایر کشورها عقب نباشیم فکر می کنم این مسابقه هم بتواند سطح برنامه سازی تلویزیون را جلو ببرد

مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد..

مسابقه سیم آخر با مجری گری رضا رشید پور (مجری برنامه حالا خورشید)، روزهای ۵ شنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود. این اولین مسابقه تلویزیونی است که رضا رشیدپور مجری مطرح رسانه ملی، اجرای آن را بر عهده دارد. این برنامه تلویزیونی متفاوت قرار بود با نام بمب به آنتن پاییزی شبکه ۳ برسد که تغییر نام داد.

ساعت پخش و تکرار مسابقه سیم اخر رضا رشیدپور سیم آخر

مسابقه سیم آخر که قرار بود با نام بمب روی آنتن شبکه ۳ بیاید، الهامی است از یکی از پربیننده ترین مسابقه های تلویزیونی در حال اجرای دنیا. در واقع این برنامه نیز مثل برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی که نمونه وطنی امریکا گات تلنت بود، الگو برداری شده از مسابقات تلویزیونی موفق جهان است که در ۲۰ کشور دنیا در فهرست پربیننده ترین مسابقات تلویزیونی قرار گرفته است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا